Skip to main content
Vraag

Spannends in de sauna

• June 14, 2026
  • 6 reacties
  • 805 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi ik ben een jongen van 15 en ga graag in de sauna, ik ga vaak met vrienden en zit dan met best veel andere mensen en die zijn allemaal naakt, ik heb altijd wel een zwembroek aan maar wil op zich wel naakt alleen ben bang dat ik een stijve krijg. Ik zou best wel graag iets spannends met iemand willen doen bijvoorbeeld in de sauna of ergens daar maar hoelaat gaan de meeste mensen in de sauna die iets spannends of zo zoeken?

6 reacties

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 14, 2026

Hey ik ben 16 meisje 

Ik ga soms met beste vriendinen daarna toe als leuk uitje samen  soms ga alleen met 1 beste vriendin en haar vriendje maar nu ook met vriendje er bij 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 14, 2026

in een sauna moet je gewoon naakt gaan en niet iets aanhouden. als je dan een stijve piemel krijgt dan probeer je hem gewoon te verbergen met je handen of je stopt je piemel tussen je benen of je doet je handdoek ervoor. ik denk dat de sauna al spannend genoeg is voor je als je in je blote billen en piemel gaat. meestal is de sauna om lekker te ontspannen en ik weet wat jij nog meer spannend vind dan in je blootje gaan.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 14, 2026

in een sauna moet je gewoon naakt gaan en niet iets aanhouden. als je dan een stijve piemel krijgt dan probeer je hem gewoon te verbergen met je handen of je stopt je piemel tussen je benen of je doet je handdoek ervoor. ik denk dat de sauna al spannend genoeg is voor je als je in je blote billen en piemel gaat. meestal is de sauna om lekker te ontspannen en ik weet wat jij nog meer spannend vind dan in je blootje gaan.

Ik wil ook een keer is een sauna gaan maar ben ook bang om een stijve te krijgen want ja verbergen maar je hebt niks je bent naakt haha en ik krijg redelijk vlug een stijve dus moeilijk iemand tips?

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 15, 2026

Ik ben al vaak  naar de sauna geweest en ik vind het heerlijk.  Maar spannende dingen zul je daar niet doen: het is zo heet dat je eigenlijk alleen maar wat kunt zitten en babbelen.  En al die zwetende lijven zijn echt niet opwindend hoor.  Achteraf kun je nog wat drinken in de relaxruimte maar daar heb je dan een badjas aan of zo, dus minder kans op erecties die onverwachts de kop op steken.

Er zijn blijkbaar sauna’s die er wel op ingericht zijn om meer actief te zijn, maar die laten waarschijnlijk geen minderjarigen toe.

Als jij juist iets spannends wilt doen dan kan je het beste juist zonder zwembroek gaan en juist je Dick zichtbaar maken misschien gebeurt er dan juist iets waarop je wacht 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 16, 2026

Hey Het is best heel spannend  Ik ben 13 al een paar keer naar een privé sauna geweest met mijn moeder, en men zus van 16. Door dat de sauna waar we normaal naartoe gingen gesloten is ,  gaan we naar een andere sauna en dat is een openbare sauna . Voor mijn moeder en zus was ik niet verlegen om naar die  sauna te gaan En  nu dat het een openbare sauna is vond ik het een beetje eng. Was bang dat er oudere mannen gaan gapen naar mij. Ik heb nog niet zoveel schaamhaar en ik scheer het nog niet. Mijn zus heeft al veel en zij doet het wel.  Ik vroeg me af zou ik me dan scheren voor de sauna ? Ik heb nog niet veel. En of open en bloot zoals de andere mensen en zoals we deden in de privé sauna ?
De openbare sauna is  goed,
Ik was wel erg verlegen om zo open en bloot zo in mijn blootje te lopen.
In het begin veel vrouwen dus het viel wel mee.
Heb ook paar meisjes van men leeftijd gezien.
Ik heb me niet geschoren.
Er was een meisje dat ook 13 is en die had haar ook niet geschoren maar die had amper schaamhaar.
Ik heb er ook nog niet veel maar toch iets mee dan haar.