spannende plekken

  • 2 February 2022
  • 8 reacties
  • 1439 Bekeken

Badge

Hey meisjes, en ook jongens wat is de gekste plek waar je jezelf gevingerd heb of afgetrokken en hoe oud was je toen,

 

(deel tekst verwijderd door de Kindertelefoon in verband met forumregel 9)


8 reacties

Reputatie 1
Badge +1

(Onnodige quotes verwijderd)

Hey! Ik fietste terug van school in het donker en was best geil, toen fietste ik langs een bos en toen fietste ik daar in en heb ik me daar afgetrokken en hemelrijk klaargekomen. Jij dan?

Reputatie 5
Badge +3

HEYY

In de douche :joy:  I know ben niet zo spannnend

mvg

Badge

op school

Badge

Een x in het bos wat gedaan met mezelf

In de auto van mijn moeder samen met me ex. We waren lekker voor het huis aan het zonnen tot dat de vuilniswagen de hoek om kwam. Toen zij ik kom we gaan even in de auto zitten toen zat ik op bijrijdersstoel en me ex op de achterbank. Toen vroeg ik zullen we wat spannends gaan doen en toen heb ik me bikini broekje omlaag gedaan en ben mij zelf gaan vingeren

Reputatie 3
Badge

14 jaar

In de trein, onder de douche, in de woonkamer bij m'n vriend thuis, etc. :see_no_evil:

Ik heb op de meest gekke plaatsen afgetrokken. 

In het park, op de fiets, overal in huis, in kleedhokjes van het zwembad maar ook in het zwembad zelf, trein toen de cabine leeg was, camping douche, in de auto acherin toen achter de bestuurder zat, oja in de tuin.

Zover is weet nog nooit betrapt

Reputatie 1
Badge

Ik vinger mezelf graag achterop mijn fiets in het bos op een afgelegen plek tijdens een fietstochtje en als ik met een vriendin ga fietsen vingeren we elkaar om de beurt achterop mijn fiets.

Reageer