Vraag

Soorten fetish

  • 21 February 2022
  • 10 reacties
  • 648 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal!

Ik ben Anoniem. Ik ben op zoek naar de meest bizarre fetish’en die er op de wereld bestaan. Wat zijn jullie fetish’en. Waar worden jullie enorm en vrijwel direct opgewonden van? Ik hoor graag jullie antwoorden!

 

Greetz!


10 reacties

In hebgeen fetish maar ik heb laatst op Videoland een serie gezien die iets van Bizarre liefdes heet ofz. Als je op zoek bent naar fetish moet je dat eens kijken.  Er was een man die verliefd was ( en seks had) met zijn auto.  En een man van 20 ofzo die met een vrouw van 80 ging.

Reputatie 7
Badge +19

Wat is fetisch?

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb een Fetish voor voeten. Niet heel bijzonder, maar het is er wel een.

 

Hoi dat is iets van gek zijn of opgewonden raken van aparte dingen en voorwerpen volgens mij .  Dus niet van een knappe jongen of mooi meisje maar van een kast of een schoen , serieus.   Nou dat heb ik niet.  Ik  kan me wel wat voorstellen dat je iets gebruikt  om het samen leuk en spannend te maken zoals handboeien maar dan is dat meer een hulpding.  Iemand met een fetisj zou dus verliefd of opgewonden raken van de handboeien zelf en niet wat je er mee doet.  Zo zit het volgens mij. Correct me if i'm wrong :blush:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

In hebgeen fetish maar ik heb laatst op Videoland een serie gezien die iets van Bizarre liefdes heet ofz. Als je op zoek bent naar fetish moet je dat eens kijken.  Er was een man die verliefd was ( en seks had) met zijn auto.  En een man van 20 ofzo die met een vrouw van 80 ging.


omg :thinking:  die man met die auto…… ik zie iets voor me met een uitlaat.. nee ik zeg niks , sorry ik ga anders te off topic :blush::yum:

Reputatie 7
Badge +19

@Ellen 
Dank voor de uitleg

Reputatie 7
Badge +7

Ik zelf weet alleen voet fetisj 

Mijn fetish is meisjes als ze een tennis "rokje" (ik weet niet echt hoe je het zegt) aan hebben of gekleurd haar.

In hebgeen fetish maar ik heb laatst op Videoland een serie gezien die iets van Bizarre liefdes heet ofz. Als je op zoek bent naar fetish moet je dat eens kijken.  Er was een man die verliefd was ( en seks had) met zijn auto.  En een man van 20 ofzo die met een vrouw van 80 ging.

Ik zie dat met die auto dan ook gewoon helemaal voor me.

Badge

Voetfetish, hakkenfetish, nylonfetish

Reageer