Vraag

soort van wedstrijd tegen mijn moeder

  • 9 September 2021
  • 6 reacties
  • 1431 Bekeken

Badge

Heyyy ! ik wil dus vertellen over een  soort van wedstrijd ( het is echt helemaal geen wedstrijd maar zo noem ik het ) over ik en mijn moeder ! het is best gek dus stop maar gewoon met lezen als je geen zin hebt maar nu begint het. Ik werd betrapt op aftreken want ik had gedoucht en dan doe ik vaak onder de douche aftrekken ( tip ) en toen zij mijn moeder DEUR OPEN MAKEN !!! dit is het begin. toen deed ik dus de deur open met natuurlijk de handdoek voor mijn dinges en alles ging goed totdat ik mijn onderbroek moest aandoen en toen liet ik dus de handdoek vallen en het gezicht van mijn moeder ging echt van dit  😒 naar 😃 dit ik schaam me niet ofzo maar het was wel echt creepy ! ik dacht echt dat ze het naar iedereen ging door vertellen maar dat deed ze niet ! En een paar weken daarna ging ik dus met mijn moeder naar een vriendin van mijn moeder en toen kwamen we terug en toen zij mijn broer dat ze waren gaan karten en :

i love karting ❤️ ! en dus vroeg ik mijn moeder zo van : weet je zeker dat mijn broers niet zijn gaan karten ? En zij zei : ja ik weet het zeker waarom zouden ze zonder jou gaan karten ? en toen zei ik dus : misschien moet je het pappa nog een keer IN BED VRAGEN ! ja ik heb wel lef dat zeker ! en ik heb nu ook nog haar dildo achter haar bed gevonden ! en ze wil het de hele tijd op nieuwe plekken verstoppen en dan vind ik ze weer ! HAHA ! en nu heeft ze dus mij gewoon achterna gezeten en heeft ze mij op haar bed geduwd en is over mij heen gaan zitten maar ik wou weg en toen heeft ze me weggelaten ! Jezus wat een soort van wedstrijd ! 

 

Wordt Vervolgd !  


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Snap er geen knakworst van….

Reputatie 4
Badge +3

Hahah wat snap er niks van vind je dit nou vervelend of juist leuk? Of iets anders

Reputatie 1
Badge

ik las de reacties en dacht: gelukkig, ik ben niet de enige haahahha

 

Heyy

 

De anderen geven het ook al aan, maar je topic is inderdaad iet wat onduidelijk en ook ik snap niet echt wat je nou precies bedoeld..

Heb je ergens tips voor nodig of wou je iets kwijt? En wil je misschien wat duidelijker uitleggen wat je eigenlijk bedoeld zodat we je beter kunnen helpen?🤔

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Hoi,

 

Ik weet niet goed wat je wil bereiken met deze topic. Maar zoals ik het nu lees heb jij er wel plezier. Dat mag en is niet verboden. Maar kijk wel uit dat het bij gewoon plezier blijft en dat het zich niet teveel uitbreid. Want dan kunnen anderen erachter komen of het voor jezelf mislopen en dat wil niemand!

 

Groetjes,

 

L2O

Reputatie 5
Badge +3

Klinkt spannend!

Reageer