Skip to main content
Vraag

soms pijn bij seks

• April 18, 2025
  • 1 reactie
  • 496 Bekeken

Hallo hallo,

ik ben een meisje en ik ben 15 jaar oud, bijna 16, en heb sinds een paar maanden seks met mn vriend van 16. De eerste keer was erg pijnlijk, maar heb daarna niet gebloed of zo en het was over het algemeen een prettige ervaring. We hebben nu regelmatig seks, maar de pijn als hij soort van “in mij gaat” is niet weggegaan. Het doet dan heel veel pijn en bijna mn hele lichaam spant zich aan, hoeveel ik me ook probeer te onstpannen. Hij weet van deze pijn, en doet altijd rustig op het begin, maar toch doet het heel veel pijn. Heeft iemand tip of weet iemand waarom dit misschien komt? Vandaag lukte het helemaal niet om seks te hebben, mn hele lichaam was helemaal aangespannen en het leek ineens niet te passen en deed veel pijn. Ook heb ik nog weleens pijn na een tijdje vrijen. Dan voelt het naar aan de binnenkant, een beetje alsof mn baarmoeder overprikkeld is of zo. Dit was eerst erger, maar nu ook nog niet helemaal weg en doet soms veel pijn en dat durf ik dan niet te zeggen omdat hij dan nooit klaar zou komen en dat al redelijk moeizaam gaat. Heeft iemand anders hier ook last van en misschien wat tips? 
groetjes Sardientje, hopelijk is dit een beetje herkenbaar voor sommige meiden en mogelijk heeft iemand tips? Bedankt!

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 19, 2025

Het enige moment dat ik dit heb met mijn vriendin is als we starten, dan moet ik echt rustig aan langzaam er in en er uit en dan steeds dieper tot uiteindelijk mijn lul er helemaal in zit en dan kan ik door. Dan zijn er soms momenten tijdens de seks waar het pijn kan doen bijv als de positie een beetje veranderd van mijn lul en die meer naar de zijkant van de vagina penetreert ipv gewoon normaal zeg maar. Weet niet of je hier iets mee kan?