Vraag

soloseks

  • 8 November 2023
  • 1 reactie
  • 310 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo ik ben een meisje en ik heb nog nooit interesse gehad naar vingeren/rukken maar de laatste tijd wel. Ik wil een vibrator kopen wat ja ontwikkeling en zo. Hier een paar vraagjes.

1. Ik ben gewoon benieuwd of mensen hier met hun ouders er over praten en hoe ze dat hebben gedaan ( of met vriendinnen ) 

2.  ik schaam me er ergens gewoon een beetje voor dat ik daar interesse in heb? hebben jullie dat ook

3. op welke leeftijd kochten jullie een vibrator

4. hoe is het om op een kussen te rijden/soloseks te doen? 
dank jullie wel alvast voor een reactie!


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Hoi AnneFleur,

Ik ben een jongen van 16 en misschien dat je liever een antwoord heb van een meisje maar misschien dat ik je toch een beetje kan helpen.

  1. ​​​​​​​Ik praat niet echt over seks met mijn ouders. Ze hebben wel eens gezegd dat ik het veilig moet doen als ik het zou doen, maar meer ook niet. en dat hoeft voor mij ook niet. Ze weten denk ik wel dat ik masturbeer (iedereen doet het) maar zeggen er niks over. Met vrienden maken we er soms grappen over maar niet echt serieus gepraat.
  2. Ik schaamde me er vroeger ook een beetje voor, maar het is iets heel natuurlijks dat je interesse in vingeren/rukken krijgt dus daar moet je je niet voor schamen. En het is gewoon lekker en leuk om te doen :D
  3. Ik heb er geen. Maar heb wel eens de elektrische tandenborstel gebruikt op mijn piemel (zonder opzetstukje) en dat was heel lekker. Misschien kan jij die bij jou ook gebruiken dan hoef je nog geen vibrator te kopen als je dat niet wil/durft
  4. Soloseks doe ik niet met een kussen, maar ik ben dan ook een jongen. Ik denk dat het het best lekker is voor een meisje. Heb jij het zelf al geprobeerd?

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen

Groetjes, Super

Reageer