Vraag

sokken meenemen bij een meisje thuis


Reputatie 2
Badge +2

Ik ga binnen kort Naar een verjaardag van een meisje en wil dan een paar sokken van haar meenemen maar hoe kan ik dat stiekem doen iemand tips


11 reacties

Badge

Hoezo wil je sokken meenemen? 

Reputatie 2
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

Om dat ik dat wil

Om dat ik dat wil

Dat vroeg ze niet. Waarom zou je in vredesnaam sokken mee willen nemen? Als mijn gevoel juist is, is dat gwn heel creepy and nasty. ‘t Is natuurlijk ook niet oké om zomaar, spullen van haar stiekem mee naar huis te nemen. En zeker niet voor de doeleinden waarvan ik denk dat die bedoelt. 

Waarom zou je dat willen? Het is gewoon stelen. Je kan zelf ook sokken kopen toch? En als ze er achter komt… ik zou het niet doen

Is de verjaardag al geweest en heb je de sokken toch nog meegenomen?

Reputatie 2
Badge +2

Is de verjaardag al geweest en heb je de sokken toch nog meegenomen?

Nee is vandaag

En ga je het nog doen en zo ja hoe? Laat weten of het je achteraf gelukt is.

Hey, ik heb zelf ook een sokken fetish maar waarom zou je ze gaan stelen? Vraag het dan gewoon

Reputatie 2
Badge +2

Hey, ik heb zelf ook een sokken fetish maar waarom zou je ze gaan stelen? Vraag het dan gewoon

Hoe vraag ik dat dan 

Reputatie 3
Badge +3

@tijn112 is het feestje niet 1 jaar geleden heb je het nog gedaan en ik denk niet als je het aan iemand vraagt dat ze het dan geven jammer genoeg

Reputatie 2
Badge +2

@tijn112 is het feestje niet 1 jaar geleden heb je het nog gedaan en ik denk niet als je het aan iemand vraagt dat ze het dan geven jammer genoeg

Het is al geweest niet gedaan helaas maar zie haar binnen kort weer zou ik het kunnen vragen of ze iets met me wil doen met haar sokken want wil dat heel graag durf het alleen niet te vragen 

Reageer