Vraag

soa na pijpen?


Badge

Hallo ik had mijn vriend voor het eerst gepijpt daarna ik ging meteen mijn mond van daar weghalen en ik kreeg daarna aan het eind keel pijn mijn vraag is of ik een soa heb 


13 reacties

Badge

Hoi Sara,

Is hij diep in je keel gegaan? En is hij klaargekomen in je mond/keel?

Badge

Nee ik denk niet diep hij is ook niet klaar gekomen maar hij had wel voorvocht 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Helaas is het wel mogelijk om door orale sex een SOA te krijgen. Ook zonder klaarkomen. Keelpijn en andere keelklachten zijn de enige orale SOA symptomen waar ik bewust van ben. Het is goed als je je laat testen.

Badge

Hey is het beter dat de jongen zich test of de meisje ?

Badge

En hoe kan ik me laten testen 

Reputatie 1
Badge

Yooooooooo Sara,

Maak een afspraak bij de huisarts en laat u allebei testen.

Wie weet of je het van hem hebt, dan kan de huisarts er misschien iets aan doen!

 

Vraag aan je ouders voor keelpillen en zeg gwn dat je keelpijn hebt.

Als dat niet betert kan je naar de huisarts gaan!

 

SUCCES!!

 

Groetjes,

AA

Badge

Ik heb hem alleen gepijpt niemand anders en hij heeft al een jaar en iets geen contact gehad met andere 

Reputatie 1
Badge

het kan ook uit het niets komen he

 

Badge

Hoe dan en is het Normaal Dat ik keel pijn kreeg voor ff want ik deed het niet lang 

Reputatie 1
Badge

da weet k ni

Reputatie 7
Badge +7

Hey is het beter dat de jongen zich test of de meisje ?

beide

Badge

Maar alsje jongen zich test krijgen we dan wel resaultaat voor ons allebei want hij heeft ook geen klachten en ik heb nog nooit eerder gepijpt

Daar heb je een punt, daarom zou ik voorstellen dat hij zich eerst laat testen. Als daar nou niks uit komt, hoef jij natuurlijk niet. Als daar wel wat uitkomt, is het wel verstandig dat jij natuurlijk ook even gaat.

Reageer