Vraag

Soa?

  • 14 December 2017
  • 9 reacties
  • 359 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was laatst aan het gappen maar toen kwam ik klaar en kwam sperma in mijn kont maar dan echt erin maar ik weet niet of ik een soa heb dus wat moet ik doen moet ik naar de dokter?
Geef aub antwoord

9 reacties

Fappen bedoel ik
Je kunt een soa oplopen door onveilig te vrijen met iemand die besmet is. Het is onveilig als er contact is tussen de slijmvliezen van de penis, de vagina, de anus, de keel of de mond.
Hi Minimuminkomen,

als je sws denkt of erover twijfelt dat je al een SOA hebt dan zou ik zeker onderstaande link bekijken hoe en wat en me laten testen. Als je al besmet bent, kun je jezelf niet nog een keer besmetten met hetzelfde.

Als je geen SOA hebt, kun je ook niet iemand anders of jezelf besmetten.

Verder kun je info vinden op https://www.sense.info/soas
Hier lees je hoe je SOA's kunt voorkomen, welke SOA's er zijn en hoe je het kunt testen.
Alvast een tip, een condoom helpt SOA's voorkomen, dus vrij veilig. Bovendien helpt een condoom zwangerschap te voorkomen en dat lijkt me ook wel handig.

Groetjes,
M&M's
Eh....
Hoe krijg je dat voor elkaar?

In ieder geval zou je een SOA kunnen verspreiden naar de slijmvliezen daar, maar dat kan slechts als je die al hebt zitten rond je penis.
Is dat gevaarlijk
Kan ik er Dood aan gaan of een ontsteking help me please !!!!
Hi Minimuminkomen,

Even geen paniek. Ff terug naar het begin. Waarom denk je sws dat je een SOA zou hebben en waarom ben je dan niet al naar de dokter gegaan?

Met wie heb je seks gehad en op welke manier en waarom denk je dat je dus een SOA hebt? Heeft diegene tegen jou verteld dat hij of zij een SOA heeft?
Heb je ergens pijnklachten of vieze afscheiding, troebele urine of wat dan ook?
Kijk bij de linkjes die ik je al gestuurd heb naar de verschijnselen die bij SOA’s horen.

Ik hoor het wel en als ik/we meer info hebben kunnen we er misschien iets zinnigs over zeggen.

Groetjes,
M&M’s

Als een antwoord gevonden? 

Gezien het topic al drie jaar oud is en de gebruiker het account heeft laten verwijderen denk ik dat de gebruiker wel al een antwoord gevonden heeft, @Maxxx .

Reageer