Vraag

Snel klaarkomen

  • 24 December 2018
  • 1 reactie
  • 466 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb vorige week voor de eeste keer seks gehad met mijn vriendin maar toen duurde het echt lang voordat ik klaarkwam.. vandaag deden we het voor de 2de keer maar toen kwam ik echt na 30 seconden al klaar... wat kan ik hier tegen doen ? En hoe komt het zo snel?

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Hopelijk was je eerste keer een prima ervaring, maar dat zit gezien het vervolg wel goed denk ik.
Je bent nog vrij onervaren dus op zich is het niet vreemd dat je redelijk ‘snel’ klaarkomt. Waarschijnlijk duurde het de vorige keer langer door de zenuwen of iets dergelijks. Sowieso zal de duur tot je orgasme elke keer verschillen. Deze is nou eenmaal afhankelijk van meerdere factoren die bepalen of en wanneer je klaar komt. Je kunt daar vrij weinig aan doen, al zal je het waarschijnlijk langer volhouden naarmate het aantal sekspartijen toeneemt.
Simpel gezegd; je bereikte waarschijnlijk ‘snel’ je hoogtepunt doordat je nogal onervaren bent. Je kunt hier, naast actief onder de lakens blijven en jezelf trucjes aanleren waardoor je je orgasme uit kunt stellen, weinig aan doen.
Het is overigens niet slecht of raar dat je (naar jouw idee) snel klaarkomt. Sommige jongens hebben hier in het begin een beetje ‘last’ van, maar niets om je zorgen om te maken.

Reageer