Skip to main content

Hoi,

Ik kom altijd heel snel klaar. Dat is soms wel fijn, maar als je echt een keer de tijd ervoor wilt nemen gaat dat niet. Ik weet dat ii kan edge, maar dat is niet altijd leuk. Heeft iemand tips

Ben je een meisje of een jongen? 

@Jtbr Ik weet je leeftijd niet maar ben je wel eens alleen thuis!

Jongen van 14

idk hoe dat is ik doe er meer dan 2 uur over om te spuiten (ben meid)

Mijn vriendje komt ook altijd heel snel klaar.  Toch bij het neuken: 3 stoten en dan orgasme.  We doen het nu al een paar maanden en het gaat al beter: de eerste keer kwam hij al klaar toen zijn piemel nog niet eens in mij was.  Ik neem aan dat je dat moet trainen en dat je het dan langer kunt volhouden.

@Jtbr Als je gaat rukken doe het dan rustig aan en waarneer je het gevoel hebt dat je klaarkomt dan stop je en dan moet je even iets anders doen maakt niet uit wat gewoon even liggen op bed ofzo of iets kijken en dan een paar minuten later weer veder gaan. Het kan soms ook fout gaan dan kom je bijvoorbeeld toch klaar maar dat moet je gewoon oefenen.

@Jtbr Als je gaat rukken doe het dan rustig aan en waarneer je het gevoel hebt dat je klaarkomt dan stop je en dan moet je even iets anders doen maakt niet uit wat gewoon even liggen op bed ofzo of iets kijken en dan een paar minuten later weer veder gaan. Het kan soms ook fout gaan dan kom je bijvoorbeeld toch klaar maar dat moet je gewoon oefenen.

Dat is edge👀

Tussendoor hele andere dingen doen 

Reageer