Vraag

Snappen

  • 27 December 2017
  • 7 reacties
  • 814 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben een meisje van 15 en ik ben nu een paar dagen met een jongen van 16 aan het snappen. Hij is heel aardig enzo maar hij vraagt nu al een paar keer om foto’s. Hij stuurt zelf ook foto’s van z’n buik zegmaar. Het punt is, ik vind hem echt wel knap, maar ik zit dus met t feit dat ik niet weet of ik foto’s wil sturen. Ik “speel” dus een soort spelletje met m, als ie om foto’s vraagt (gisteren vroeg ie t een paar x, toen zei ik nee) dan vraag ik wat ik ervoor terug krijg. Hij antwoordde gisteren dus op die vraag dp’s, vgm weet iedereen wel wat die afkorting betekent.. Naja, heb m al gezegd dat ik niet iemand ben die die foto’s wil, maar hij ging maar door. Iemand tips wat ik hiermee moet?

7 reacties

Hi ZOAMRO,
Ken je hem alleen van snapp of ook irl.?
Ik zou uitkijken met naakt en helemaal met je gezicht erbij!
Eigelijk, NIET DOEN!
Nee alleen snapp, hij vroeg ook in principe geen naakt. Hij vroeg meer down there in ondergoed (met andere woorden ass)
ik zou het niet doen!
omdat het alleen van snapp is! Daar kan wel een ander achter zitten die op jouw plaatjes uit is!
Persoonlijk lijkt het mij onverstandig om überhaupt foto's te sturen, maar als hij ermee doorgaat zou je het contact kunnen verbreken.
Aanvulling: die gast is geen mid 60er, hij heeft een legitte foto via cam gestuurd van z’n hoofd. Maar ja als ie doorvraagt verbreek ik t contact gwn ??
Ik zou het niet doen, jongens gaan er meestal niet zo vertrouwelijk mee om

Succes!
Just don’t als die jongen jou ook heel leuk vind had hij het niet aan je gevraagd ! Je verdient beter!!!

Reageer