Beantwoord

snapchat vreemde berichten

  • 23 January 2019
  • 2 reacties
  • 1270 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb een snapchat account en daarop zijn elke dag mensen die mij 100+ berichtjes sturen over dat ze seks willen en mij willen vermoorden. ik ontvang ook naaktfotos van hun en snap niet waar dit vandaan komt.
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 January 2019, 11:40

Bekijk origineel

2 reacties

wat je nu het beste kan doen is een nieuw account maken en de naam van dit account alleen aan de mensen geven die je echt kent en vertrouwd. en dat ze je willen vermoorden, daar moet je gewoon niet op reageren je kan veel zeggen maar weinig waar maken groetjes Diana
Hey!

Zoals ddonker10 al vermeldde is het een erg goed idee om een nieuw account aan te maken.
Misschien kun je ook de mensen die deze vreemde berichten sturen blokkeren ?
Het lijkt me ook nuttig om deze accounts te melden aan Snapchat zelf, mogelijk worden ze dan gesanctioneerd en zo kun je misschien nog anderen helpen die hetzelfde probleem hebben.
Probeer je Snapchat account goed te beveiligen en geen verzoeken van mensen die je niet kent te aanvaarden.
Probeer als zo iemand een bericht stuurt het ook gewoon niet te openen (ik weet het, nieuwsgierigheid is moeilijk 😉).
Zo zie je deze nare berichten en foto's niet meer, en kun je belemmeren dat ze je met een virus opzadelen als ze deze sturen...

Groetjes
Lot

Reageer