Vraag

snapchat, hoe moet ik foto's uitwisselen

  • 7 April 2020
  • 4 reacties
  • 380 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een jongen van 13 jaar.

Mensen schatten mij meestal 15.

Ik heb snap maar ik weet niet hoe ik foto’s met mensen moet uitwisselen

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregels 6 en 7:

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.


4 reacties

Hoi

 

Vermoedelijk gebeurt het uitwisselen van foto’s na een tijd vrij spontaan. Je zou bijvoorbeeld een gezellig gesprekje met iemand kunnen opstarten, waarna jij een leuke foto stuurt van bv. je hoofd. Foto’s uitwisselen is geen vereiste, maar soms is het weleens leuk om te tonen waar je mee bezig bent, hoe je haar zit, hoe je je voelt, enzovoort. 

 

Of was je vraag soms hoe je een foto doorstuurt? Ik heb geen Snapchat, maar ik vermoed dat er ergens op je scherm een icoontje van een camera te zien zal zijn. Op dat icoontje druk je dan, en kies je een foto uit die je door kan sturen. Op deze pagina leggen ze het volgens mij prima uit. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 5
Badge +5

Het icoontje naast het gezichtje kun je in je fotobestand. Maar zoals Kenshin zegt om een foto van je hoofd te sturen moet je zeker NIET doen. Of je moet die persoon kennen (in levende lijven dan)

suc6

Annoniem0

Daar heb je zeker een punt. Wissel inderdaad enkel persoonlijke foto’s uit met personen die je goed kent. Moest je al gedacht hebben aan naaktfoto’s zou ik je dat zeker afraden, zelfs met personen die je goed denkt te kennen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 5
Badge +5

Kenshin met snap gaat het toch vaak over sex enzo. Ik heb ook contact met een paar jongens/mannen

Reageer