Vraag

smoesje sextoy

  • 20 February 2022
  • 6 reacties
  • 304 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 41 reacties

Hai, ik heb dus iets besteld maar wat kan ik gebruiken als smoesje als mijn papa en mama erachter komen dat ik zoiets besteld heb (of ze openen mijn pakketje)


6 reacties

Het lijkt me het handigste om er alles aan te doen zodat ze er niet achter komen want hier lul je jezelf niet echt makkelijk onderuit. Als ze het pakketje openmaken, snappen ze natuurlijk ook wel dat jij hem zelf besteld hebt, maar als ze hem een keer op je kamer vinden ofzo, kan je misschien nog zeggen dat je dat ding een keer (als grap) cadeau hebt gekregen en dat je geen idee hebt wat je ermee moet.

Reputatie 2
Badge +1

@xLisa 
Het is zegmaar dat ik weet dat ze het niet erg vinden want ze zijn super open.. maar ik wil dat genante gesprek gewoon even skippen zegmaar :) 

Reputatie 7
Badge +9

Zeg misschien dat jouw vrienden het hebben gekocht onder jouw naam op jouw adres, zodat jouw ouders het zouden zien en jij in de problemen kwam.

Misschien werkt dit wel, ik zou het in elk geval geloven.

Veel succes en groetjes,
Sano07
 

Reputatie 5
Badge +3

als je ouders heel open zijn hierover, dan zou ik geen smoesje verzinnen.

gewoon het pakketje pakken en ik denk niet dat er dan een genant gesprek zal komen, je ouders zijn ook jong geweest en weten ook wel dat je hier behoefte aan hebt.

Reputatie 6
Badge +7

Zorg dat je thuis bent. 

Of zeg dat het van jou, of een verrassing is (is er binnenkort iemand jarig?)

Dit is gewoon privé en dat hoef je met niemand te bespreken, hoe open iedereen ook is.

 

Of je zegt dat het van een vriendin is maar dat ze het bij jou laten komen omdat je ouders zo chill zijn.  Dan zijn ze vast blij met dat compliment en vragen ze niet door ;)

 

Nog beter is gewoon zeggen, joh ik wil er niet over praten want dat vind ik genant. 

Reageer