Skip to main content

Heeft er iemand ervaring mee door te gaan ruiken aan een slipje van je zus, vriendin,  of klasgenoot? Ik ben een jongen  van 15j, en ik heb een zus van 17j. En zou dat wel eens willen doen.  Wie heeft dat al eens gedaan? 

Gewoon doen is lekker geil


Heyyy, 

zelf heb ik een vriendje wie dit doet en ook andersom (vind het namelijk best geil om aan zijn onderbroek te ruiken/likken nadat hij erin is klaargekomen, of het voorvocht)

 

persoonlijk zou ik het niet doen van je zus, dat is een beetje raar, plus als ze erachter komt heb je heel wat uit te leggen en gaat het de rest van je leven je achterna.

 

ik snap je nieuwsgierigheid, maar wacht tot je een vriendinnetje hebt… ik denk niet dat ze het raar zou vinden, in tegenstelling tot je eigen FAMILIE…


Ja op de sportschool ben ik de kleedruimte van de meisjes ingelopen en eigenlijk zoveel mogelijk strings verzamelt en eraan ruiken is geil maar ik weet niet waarom misschien is het raar ofzo


@Sinanayakci  dat is inderdaad raar. Je kan niet zomaar aan mensen hun eigendom gaan lopen zitten en dit gebruiken voor je eigen seksuele plezier .. 


Reageer