Vraag

Slikken

  • 5 February 2020
  • 3 reacties
  • 1776 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik was laatst bij het zwembad  en er was 1 zo meisje welke echt lekker was. Naar toen viel haar BH uit en ik kreeg me toch een stijve. Toen zei ik tegen me vrienden dat ik ff naar de WC ging. ik ging naar de pashokjes. Toen ik in het pashokje ging had ik afgetrokken het voelde zo lekker. maar toen hoorde ik een vriend aankomen waar ik mee samen in het hokje zat en hij had de sleutel om hem ook open te doen. Ik kwam net klaar maar moest het verstoppen! Ik heb het toen snel in me mond gedaan en door geslikt. 

 

Mijn vriend had ook een stijve toen die in het hokje kwam en wist eigenlijk wel wat ik had gedaan. Hij wa ziet zelfde voor plan maar toen bood ik mezelf aan om hem een handje en een mondje te helpen maar weer moesten we van de sperma afkomen dus heb ik het maar weer geslikt. 

 

Ik vond het erg lekker en doe het vaker. 

 

Nu os mijn vraag wat doen jullie als jullie geen papier hebben ofzo om het sperma weg te doen waar laten jullie de sperma dan?

en

Hebben  jullie weleens sperma geslikt? of geproefd?

en

hebben jullie weleens iemand een handje geholpen of met je mond of iets anders aangeboden?

 

 

Graag deze antwoorden zo gedetailleerd mogelijk


3 reacties

Nou makker ik zie dat er geen reacties zij dus antwoord ik maar.

ik heb 1 keer geprobeerd te slikken maar heb het uitgespuugd in een toilet maar meestal gebruik ik gewoon papier 

en ik heb nog nooit iemand daarmee geholpen

 

Heb nog nooit iemand geholpen (helaas)

Meestal doe iksperma met een doekje weg. maar slik het ook soms 

ik heb nog nooit iemand geholpen… 

meestal veeg ik het af met wc papier, als dat er niet is kan je het ook wel eens doen met een vieze onderbroek en doe je daarna een schone aan.  Heb nooit  alles geslikt maar wel eens een beetje op mijn vingers gedaan en geproefd ja. iedereen proeft wel eens zijn sperma toch?.

Reageer