Vraag

slijm uit mijn vriendin zijn vagina is sperma van mij maar we hebben niks gedaan.

  • 10 November 2023
  • 3 reacties
  • 431 Bekeken

Hallo, ik ben zeer gestrest omdat slijm uit mijj vriendin zijn vagina kwam en het rook naar mijn sperma zegt ze. Zij had me gepijpt zonder condoom en ik kwam klaar in haar mond. Ze slok niet door maar een heel klein beetje. Zij slijmde en ze zegt dat het precies het zelfde geur is. Hoe kan dit en kan ze zwanger raken? Nee toch? En ze hoort haar menstruatie te hebben die ze ook niet heeft. We hebben het nooit gedaan voor de duidelijkheid.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Je mond is niet verbonden met geslachtsorganen DACHT IK. 
Ik kan je niet meer advies geven, ik hoop dat andere nog kunnen!

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Mootjee,

Volgens mij is je mond niet verbonden met je geslachtsorgaan, dus ik denk niet dat het daar door komt. Waar het wel door komt, dat weet ik niet. 

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +8

Oke laten we stoppen met het "ge-volgenmij"

Je mond en geslachtsdelen zijn niet gekoppeld. Dus als je klaarkomt in iemands mond kunnen ze NOOIT zwanger worden daardoor. Alleen als de sperma in de vagina komt. Maar dat kwam het niet. Omdat het in haar mond kwam. 

Als meiden opgewonden worden dan komen we ook een soort van klaar. Wij hebben geen sperma maar we krijgen dan een soort van slijmerig doorzichtige vloeistof. Het ruikt hoogstwaarschijnlijk hetzelfde omdat het hetzelfde is maar zonder de spermacellen erin om het wit te maken. 

En soms is je ongesteldheid wat later. Het gebeurt. Behalve als jij met jouwn penis in haar vagina bent geweest en er sperma erin is gekomen kan ze niet zwanger zijn. Of ze heeft met iemand anders op die manier seks gehad. Anders is ze gewoon te laat. 

Reageer