Skip to main content

slapen met tweelingzus(je)

• June 4, 2025
  • 6 reacties
  • 1113 Bekeken

hoi ik ben 13 jaar en zit in de eerste klas

ik slaap nog steeds met mijn tweelingzus op dezelfde kamer in een hoogslaper en liggen vaak genoeg naast elkaar in elkaars bed

ik weet niet of dit raar is dus als je tips hebt voor mij of jou eigen ervaring als tweeling laat het dan hierzo achter

alvast bedankt

6 reacties

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 8, 2025

Dit is zeker raar dat je ouders dit nog doen. Jullie zijn 13 jullie moeten privacy 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 9, 2025

Nee is niet raar mijn nichtjes zijn ook tweeling 

En liggen ook samen op 1 kamer 

Het is alleen raar als de 1 een jongen is en de ander een meisje dan wel maar het is wat jullie fijn vinden 

Dat nichtje zei altijd dat er iets speciaals is als je tweeling bent die hebben een speciale band dus  nee volgens mij niet raar 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 9, 2025

Dat is toch niet raar.  Als jullie dat allebei prima vonden, moeten jullie dat blijven doen. 
Ik ken een tweeling die zelfs in hetzelfde bed slapen en zij zijn al bijna 18. Ik weet hoe ze het dien als er jongens blijven slapen.

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 9, 2025

Heyy,

Denk dat er verder niks mis is met slapen op 1 kamer met je tweelingzus als jullie het beide tenminste fijn vinden. Als je merkt dat je behoefte krijgt aan meer privacy op een eigen kamer is het natuurlijk een ander verhaal en dat zou ik dit eens met je ouders bespreken. Maar als je er geen problemen mee hebt is het verder prima.

Groetjess, ItsJustMe :)

• Topic-opener
  • June 10, 2025

Dit is zeker raar dat je ouders dit nog doen. Jullie zijn 13 jullie moeten privacy 

wij zijn immers wel een tweeling dus wij hoeven on niet zo zeer te schamen voor elkaar

• Topic-opener
  • June 10, 2025

Heyy,

Denk dat er verder niks mis is met slapen op 1 kamer met je tweelingzus als jullie het beide tenminste fijn vinden. Als je merkt dat je behoefte krijgt aan meer privacy op een eigen kamer is het natuurlijk een ander verhaal en dat zou ik dit eens met je ouders bespreken. Maar als je er geen problemen mee hebt is het verder prima.

Groetjess, ItsJustMe :)

wij vinden het allebij nog wel gezellig maar heb ook niet zoveel keus, want we hebben niet meer kamers en denk  niet dat mij n ouders willen verhuizen, maar bedankt voor deze fijne tips