Skip to main content

Ik ben 14, ik heb al heel m'n leven in een pyjama geslapen, zelfs in de zomer, maar ik zou enorm graag in mijn onderbroek of zelfs naakt slapen. Niemand in m'n gezin doet dit. Ik durf niet te vragen of ik het mag. Ik slaap wel in mijn onderbroek bij mijn grootouders, want zij komen mijn kamer niet in als ik ga slapen. Mijn ouders af en toe wel. Wat kan ik doen? 

Als het goed is kunnen je ouders daar niks van zeggen als jij in je onderbroek/naakt wil slapen dan doe je dat gewoon

Hey jongen  @anonymous_2333 

Bij ons thuis was het mijn pa die echt zonder schaamte  gewoon naakt rondliep in huis. Ik denk dat hij gewoon zelfverzekerd is van zijn gespierde lichaam en hij heeft ook een heel lange penis die hij graag showde. Schamen deed ie niet zelfs als hij een stijve had🍌😂.

Dus voelde ik me vrij om op mijn kamer  om dat ook te gaan doen.Bijvoorbeeld naakt te zijn of te slapen. Dat deed ik met 12 jaar en was vaak in mijn blote kont  voor de spiegel gaan staan ..was al ver aan het puberen dus spot  ik  graag naar mijn best ook zo lange piemel zelfde DNA als pa.💪 Zeker heeft hij me “betrapt’ een keer zei die lachend goed dat je dat ook durft..weg boxer en je krijgt geen plakkerige ballen zo lekker luchtig .

@anonymous_2333  je moet toch zelf weten of je in onderbroek of naakt wilt slapen? Trekken je ouders dan ook de lakens van je af? Wij slapen hier allemaal naakt

-onnodige quote verwijderd-

Bedankt voor je reactie. Neen, ze trekken inderdaad niet lakens van me af, maar het gebeurt wel vaker dat ik door het doelen in mijn bed mijn lakens van me af doe, in mijn slaap.

Niet teveel over nadenken en gewoon doen als jij dat wilt. Kan me niet voorstellen dat het je ouders boeit wat jij aan hebt in bed.

Gewoon doen! 

Wat hebben je ouders er over te zeggen hoe jij slaapt… niks toch 

Heyy,

Als jij dat wilt kan je dat gewoon doen hoor. Denk idd niet dat het je ouders boeit wat jij in bed draagt en sowieso zijn het je ouders maar voor hun hoef je je niet te schamen.

Groetjess, ItsJustMe :)

Ik slaap ook in mn onderbroek, gewoon doen. Wil ook graag naakt slapen maar ben bang dat ik dan in mn bed pis, iemand tips om dat te voorkomen?

Hallo, bedankt voor je reactie. Denk je dat je meer kans hebt dat je naakt in je bed pist dan als je in je onderbroek slaapt? Ik denk niet dat het heel veel verschil maakt toch?

@anonymous_2333 Euh, nee. Als je nu niet in je bed plast ga je dat ook niet doen als je naakt of in onderbroek slaapt.

Ik slaap ook in mn onderbroek, gewoon doen. Wil ook graag naakt slapen maar ben bang dat ik dan in mn bed pis, iemand tips om dat te voorkomen?

Voor dat je gaat slapen plassen

Reageer