Vraag

Slapen en masturberen. Wie heeft er tips?

  • 3 December 2022
  • 8 reacties
  • 923 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

Ik heb een paar vragen dus hierbij al mijn vragen

ik wil graag naakt slapen maar als ik dat doe dan word ik geil en dan kan ik niet slapen. Wie heeft er tips?

Ik wil graag leren edgen maar dat lukt niet want ik kom alsnog klaar met sperma. Wie heeft daar tips voor?

En ik wil graag masturberen leuker maken. Wie heeft er tips?

Alsvast bedankt voor het reageren


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Misschien aftrekken vlak voordat je gaat slapen? Dan ben je misschien minder geil.

Als edgen niet lukt ga je te lang door. Als je het gevoel krijgt dat je bijna gaat komen moet je stoppen. Dan wacht je even tot het gevoel weer weg is en dan ga je weer verder. En dat een paar keer herhalen.

Edgen maakt rukken echt veel leuker want je kan langer van het gevoel genieten en je komt veel lekkerder klaar, meestal ook met meer sperma.

Reputatie 1
Badge +1

maar als ik ga aftrekken voordat ik ga slapen kom ik meestal klaar en dan voel ik me vervelend en ik merk dus niet echt wanneer ik moet stoppen met aftrekken zodat ik niet klaarkom

Reputatie 7
Badge +17

Je voelt toch wel wanneer je bijna klaar gaat komen? Op dat moment moet je dus stoppen.

Reputatie 1
Badge +1

ja maar dan is het eigenlijk al te laat want ik kom dan als nog. En nadat ik ben gekomen voel ik me heel slecht dus daarom wil ik graag edgen

Reputatie 7
Badge +17

Dan moet je dus nog wat eerder stoppen. Gewoon oefenen en dan lukt het echt wel. En waarom voel je je slecht dan als je bent gekomen? Je doet niets fouts of zo

Reputatie 1
Badge +1

oke dankjewel ik ga proberen wat eerder te stoppen en ik weet ook niet waardoor het komt dat ik me slecht voel misschien moet ik gewoon vaker klaarkomen

Als je langer niet bent gekomen is de opwinding sws veel groter en is het ook moeilijker tegen te houden. Als je erin slaagt om dan toch uit te stellen is de explosie wel heftiger maar je moet eerst het punt goed leren kennen waarop je nog net kunt stoppen. Miss moet je een keer anders rukken dan je gewend bent. Hou hou je je pik vast? Je eikel is het meest gevoelig dus je kunt proberen die te vermijden met aanraken dus onder het randje blijven. Of met je platte hand juist over de eikel gaan met je voorhuid over je eikel (als je onbesneden bent). Dat voelt best heftig alsof je moet plassen wat aan zwelt, maar ik voel dan altijd heel goed wanneer ik moet stoppen en hou mn hand stil tot het iets zakt en ga dan weer verder. Als ik dat langer doe hoef ik soms maar een paar keer zacht met mn hand te wiebelen of ik zit gelijk weer op dat punt dat ik bijna klaar kom. 

Wat helemaal super is is als je dit lukt en een aantal keer hebt gedaan en dan zo opgewonden bent dat je het echt niet meer kunt houden. Dan laat je het orgasme komen waar je al die tijd zo naar verlangt komen, maar tijdens de eerste (de heftigste) schokken hou je je hand nog bijna stil of wrijft heel zachtjes. Dan moet je lichaam het klaar komen helemaal zelf doen wat echt heerlijk en overweldigent voelt. Pas na een paar tellen als je aan het spuiten bent ga je steeds sneller met je hand. Het orgasme word dan door het aanhoudende wrijven over je eikel juist steeds heftiger en lijkt ook eindeloos te duren. Ik heb dan veel meer samentrekkingen en soms komt er nog een tweede orgasme bovenop als ik heel lang door blijf gaan of je kunt squirten. 

Hoop dat je wat aan de tips hebt. Succes en laat weten of het gelukt is. 😉

Reputatie 7
Badge +5

Zolang ik mij kan herinneren slaap ik bloot dat doe we allemaal hier thuis. Ik denk gewoon doen het went vanzelf wil ook niet anders meer.

 

en qua masturberen kun je buiten doen (nu een beetje koud) misschien iets in elkaar knutselen of iets van een handschoen aan doen. Ik ga ook wel eens op m’n buik op bed liggen of parkeer hem tussen 2 matrassen in (ik heb nog geen sperma)

Reageer