Skip to main content

Hoe jong of oud ben jij  ?                                                  

Zit jij op internaat of in een leefgroep op schooldagen?

Zijn er alleen jongens of het gemend leefgroep of internaat ?

Slaap je op een slaapkamer alleen of me meer jongens ?

Met hoe veel jongen moeten jullie je slaapkamer delen ?

Hoor of zie jij wel is je kamergenootje rukken ?

Rukker jullie het dan wel is samen ?

Of gebeuren er ander seks dingen ?

 

Groetjes P

Hey jongen,

 

Ik ben 16 jaar en zit op een jongens internaat  in België één van de velen.  In Nederland is dat niet zo populair maar hier wel. De studie niveau ligt ook hoger.

Er zitten alleen JONGENS.  De meeste docenten zijn ook mannen. De kamers zijn best groot 6 bij 5 meter en stapel bedden . Er is een tv, wasbak en klerenkast. 

Op school hanteren we het vlaggensysteem.  

De zes criteria van het Vlaggensysteem helpen je seksueel gedrag te duiden: is het gedrag gezond of grensoverschrijdend? De criteria zijn: toestemming (1), vrijwilligheid (2), gelijkwaardigheid (3), leeftijds- of ontwikkelingsadequaat (4), contextadequaat (5) en zelfrespect (6).

In elk geval mag je blootje slapen of in de kamer zijn.  Zijn er moslim jongens dan kunnen die met gelijkgestemden op een kamer zijn vaak wat preutser.  Als een jongen  snel fapt hoor je zeker wat trek bewegingen , zuchten of kreunen. Sommige doen het onder de dekens. Anderen openlijk zolang er niemand aan stoort.


 

De vraag blijft waarom wil je dat weten, ga je zelf nu of binnekort naar een  internaat? 

 

( deel vd tekst verwijderd vanwege anonimiteit )

 


Ik hoop echt dat ik nooit op internaalt of leefgroep zou gaan . De vragen kwamen in mijn op door dat ik een antwoord van Gemer 16 las bij een ander vraag

Ik dacht hoe lastig het moet zijn om op internaalt of leefgroep Een heel schooljaar  je kamer te moet delen met anderen Zonder een beetje  privacy


Ik moet er ook niet aan denken. Vooral vanwege privacy en zo. Ik kan me wel voorstellen dat je er na een tijd gewend aan raakt. Iedereen weet immers wel van elkaar dat ze fappen dus de schaamte om het te doen wordt dan ook wel minder lijkt me.

 In Nederland is dat niet zo populair maar hier wel. De studie niveau ligt ook hoger.

Heb het ff opgezocht. In NL is er nog maar 1 kostschool en 12 internaten. In totaal 500 leerlingen.

bron: https://www.rtl.nl/editie-nl/artikel/5283218/kostschool-wint-populariteit-denemarken

 


Mij lijkt het ook verschrikkelijk. En in bepaalde opzet ook vrij onwaarschijnlijk. Volgens mij vliegen de broodjes in een aantal topics echt over de toonbank zoals men zegt 🙉🙈🙊

Groetjes Tartan


Mijn bezigheid klop wel een beetje dat jongens en meisjes best veel privacy moeten op geven in een leefgroep of kostschool


Hey!  Nou, dat lokt mij eerlijk gezegd ook niet aan! Dus dan zit je je hele schooltijd met 4 ofzo op 1 kamer?  Zonder privacy of je eigen space? Brrr.  Ik vind dat op kamp bijvoorbeeld prima voor een week ofzo. Maar dag in dag uit?  En alleen maar jongens op je school dat lijkt mij echt saai, sorry dat ik zo reageer hoor. Ieder z'n ding natuurlijk en als iemand zich daar happy voelt, mooi mooi! Maar ik zou dat echt niet willen. Ik las bv ook de beschrijving van @Sjardy  haar school ergens in het buitenland, en dat leek me erg streng maar durf ik nog wel aan, maar dan ook nog na schooltijd dag en nacht in datzelfde sfeertje zitten zou ik niet kunnen.  Respect. En dan ook nog dat gezucht en ge🎵 van een ander moeten horen…….nee not my 🍵

Liefs Tover xxx

 


@Tover01 Gelukkig bestaat het in NL ook bijna niet meer. In België wel blijkbaar. In Engeland heb je ook nog wel van die kostscholen. Ik zou m’n kinderen er ook never naar toe sturen.

Zoals ik al zei, ik denk als je dag in dag uit met zoveel op een kamer slaapt ff snel aftrekken onder de dekens niet echt een ding meer is waar je je druk om maakt. Tenminste, dat zou ik hebben. Ben wel blij dat ik het nooit mee heb hoeven maken.


Ik zie me niet met meerdere jongens op een kamer slapen voor een jaar of langer. Lijkt me echt niet lekker. Het is voor mij al lastig om in een vakantiehuisje te slapen samen met mijn broertje. Kwa privacy lijkt het me ook niet chill. Dat iemand gaat sjorren in de nacht vind ik ook niet zo'n lekker idee.

Liefs @NoahLovesYou 


Reageer