Skip to main content

hey hey
dit klinkt misschien allemaal heel raar maar ik ben opzoek naar een skype (of discord, of snap) maatje (jongen meisje maakt niet uit, kleine voorkeur naar meisje). Ik ben opzoek naar een persoon die niet vies is van voeten (word er namelijk opgewonden van) en die mij ook een beetje als een slaafje wilt behandelen (seksueel dan).
klinkt allemaal heel raar en erg maar dat is het niet echt.
waar kan ik in contact komen met mensen, voeger deed ik da op omegle maar dat gaat nu niet meer.
kan iemand mij helpen?

Waarom werkt omegle dan niet meer?


@Hallootjes15 deze is offline gehaald door het misbruik dat erop werk gemaakt


Tja ik weet niet hoe oud jij bent maar ik zou zoiezo wel uitkijken. Er zitten veel pedofielen achter dat soort profielen (dat rijmde niet express.)

Vandaar dat omegle ook weg is gehaald. Het beste is vertrouwd met iemand in het echt iets doen, (van je eigen leeftijd nattuurlijk) en het beste als je boven of 15 bent.

Maar je hebt altijd programmas zoals Yubo en Bumble enz , waarvan ik veel hoor dat het een aanrader is. Maar kijk er wel mee uit je wilt niet met een pedo zitten😬


Jahoor, alleen we mogen onze gegevens niet delen dus hoe??


Ik heb nooit over de kindertelefoon gesproken in die post. Ik zei dat soort programas zoals bumble en yubo. Maar kijk wel uit.


@benebird ik bdlde de topic opener eigenlijk. Ik snap wat jij bedoelt. Maar je mag geen contact gegevens hier plaatsen

 


 Er zijn zat Omegle alternatieven te vinden via google. En je noemt zelf al dingen als Discord. Maar zoals benebird al zegt, doe wel voorzichtig want je weet nooit wie er aan de andere kant zit.

Jahoor, alleen we mogen onze gegevens niet delen dus hoe??

@Jongen2009 Niet dus. Met andere forumleden kun je geen contact maken buiten het forum.

 


Ik wil wel maar ik mag mijn snap hier niet geven 

 


Reageer