Skip to main content
Vraag

Skinny dipping

• May 20, 2026
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik wil graag in de natuur een keer skinny dippen hebben hier mensen ervaring mee of weten jullie eventuele plekken en hebben jullie ook ervaring met skinny dipping met een vriend of vriendin

Ik zie graag een antwoord!

6 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 21, 2026

heb ik wel eens gedaan met iemand. Kwam er zomaar plots van, het was niet gepland.  (Ik ga niet verklappen waar het juist was, een soort vijver of meer naast een rivier zegmaar).  

Ik denk dat je het dusspontaan moet doen, als het super warm is uiteraard (zomervakantie of NU want het gaat superwarm worden), en best in de natuur en dan nog ergens waar niet direkt andere mensen komen. maar eens je in het water zit zien ze toch niks

je kan wel de smoes verzinnen dat je wil zwemmen maar niet met natte kleren wilt rondlopen of fietsen erna. Dan weet hij/zij al genoeg… 

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Banaan_ABCXYZ 

Ja dat heb ik ook weleens gedaan. Op vakantie ergens in een verborgen meer. Waar dat precies was weet ik niet meer, maar het was toch in Frankrijk, dus niet echt in de buurt.😅

x

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 21, 2026

Afgelopen zomer, met groepje vrienden en vriendinnen in een vijver in de buurt.  Het was ‘s avonds en we moesten over een hoog hek klimmen om er te komen.  Echt heerlijk, dat water tegen je blote billen.

Ook in Tsjechië gedaan, met familie na een lange fietstocht in de heuvels leker afkoelen in een riviertje.  Dikke aanrader dat skinny dippen, het voelt helemaal anders dan in een badpak.

Yusa
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 21, 2026

Klinkt wel leuk en fijn, maar ik denk niet dat het heel legaal is. 

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 21, 2026

@Yusa ze gaan je er echt niet voor in de gevangenis gooien hoor. Als je het een beetje discreet doet heeft er niemand last van.

Forum|alt.badge.img

Jazeker, hier in de buurt is een meer met allemaal verstopte steigers. Ben daar de afgelopen jaren meerdere keren geweest. Heerlijk om te doen. Alleen af en toe even goed om je heen kijken of er geen wandelaars of bootjes in de buurt komen. Op een leeg strand ook een keer naakt gezwommen. Dat was voor zover ik weet geen naaktstrand. Ik zou het graag nog eens met vrienden willen doen.