Vraag

sjans gepalt door oudere mannen

  • 24 April 2023
  • 4 reacties
  • 590 Bekeken

hey….

ik was vorige week gaan skeeleren s´avonds en ik kwam langs een park bij mij in het dorp.

en er waren 2 mannen in het park en die gingen fluiten steeds naar me, ik zwaaide ik hoorde een van die mannen zeggen  hey lekkerding kom is hier.

ik was heel erg snel weg gegaan maar me voeten dede zo veel pijn al.

ik heb me jas binnenste buiten gedragen en ik ging weg weer, ik stopte heel even en toen stond hij achter me. ik schrok me rot en ging weer weg en hij rende achter me aan.

ik was echt bang en buite adem ik wist niet wat ik moest doen.

toen heb ik me in de bosjes verstopt en hij wist niet waar ik was en was omzich heen aan het kijken kijken of hij me zag en dat zag ie ni.

ik durf nu niet meer alleen naar buiten want ik ben bang als ik hem zie dat ik of aangerand word of verkracht word,

hebben jullie tips of het zelfde meegemaakt?
(ik heb het me ouders al verteld)

groetjes R.. xx

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ieuw wat eng! Gelukkig heb ik dit zelf nog nooit meegemaakt maar een vriendin van mij wel.

Goed dat je je ouders al hebt verteld. Als het vaker gebeurt  en hij ziet je dan wel, dan zou ik aanraken om de politie te vertellen over dit. Dit klinkt namelijk dat die ouders mannen seks willen met jongere meisjes. Maar dat is illegaal en strafbaar. Ik weet het natuurlijk niet zeker dus ga er alsjeblieft geen nachten van wakker liggen.

 

Ik zou niet meer langs die plek gaan en misschien niet meer heel laat gaan skeeleren. Gewoon in het daglicht. 

@Ik_wil_anoniem_blijven 
ja me stiefvader zei ik ga van de week wel skeelers kopen gaan we wel s¨avonds samen ik wil sws daar nooit heen maar ik was gwn lekker buiten alleen want ik vind dat best fijn soms en ja toen zag ik die manen.

als ik ze nog een keer zie bel ik gelijk politie brengen ze me maar naar huis ofz en toen moest ik nog 20min naar huis en was zo moe

kwam pas half tien thuis ofz

Reputatie 1
Badge

@anoniempjeee123456 ja dat vind k echt vervelend om te horen iemand die ik ken had dat ook, enigste goeie tip die ik kan geven is haal iemand erbij. Ik hoor graag terug vanje👻?

 

@anoniempjeee123456 ja dat vind k echt vervelend om te horen iemand die ik ken had dat ook, enigste goeie tip die ik kan geven is haal iemand erbij. Ik hoor graag terug vanje👻?

 

hee, ja ik vond het echt heel eng

Reageer