Vraag

shampoo als glijmiddel?

  • 17 December 2022
  • 17 reacties
  • 1069 Bekeken

Badge

hallo iedereen

ik heb eens een vraagje ik wil graag masturberen maar heb geen glijmiddel kan je shampoo gebruiken als glijmiddel?


17 reacties

Reputatie 7
Badge +19

nee, dat is niet goed voor je penis

Reputatie 7
Badge +17

Zeep en shampoo en zo kun je beter niet gebruiken idd. Je kan wel spuug gebruiken. Droogt wel snel op maar is beter dan niets. Als je niet besneden bent heb niet per se glijmiddel nodig trouwens.

Badge

nee, dat is niet goed voor je penis

sorry heb vergeten bij zetten dat ik een meisje ben

Reputatie 7
Badge +17

Ook voor meisjes, geen shampoo/zeep gebruiken als glijmiddel.

Vlgs mij gaat dat irriteeren dus nee niet doen. Gebruik beter baby olie of zoiets. 

Niet doen zit allemaal onnatuurlijke stoffen in wat gaat irriteren en jeuken 

Reputatie 5
Badge +3

dan zou je eerder iets van olijfolie gebruiken wat wel een natuurlijk product is, maar het beste is gewoon glijmiddel natuurlijk.

Badge

Ook voor meisjes, geen shampoo/zeep gebruiken als glijmiddel.

ik wil iets gebruiken als glijmiddel maar heb enkel zeep/shampoo en haargel

Badge

Vlgs mij gaat dat irriteeren dus nee niet doen. Gebruik beter baby olie of zoiets. 

ik heb geen babyolie heb enkel shampoo/zeep en haargel 

Reputatie 3
Badge +2

Vlgs mij gaat dat irriteeren dus nee niet doen. Gebruik beter baby olie of zoiets. 

ik heb geen babyolie heb enkel shampoo/zeep en haargel 

Hey hey @anoniempje1230 

 

Ik heb eens even opgezocht en kwam op deze dingen:

  • zonnebloemolie 
  • Speeksel

 

Hopelijk heb je er wat aan! Ik vond het zo:

 

Zonnebloemolie als glijmiddel

Ook zonnebloemolie is een prima alternatief voor glijmiddel. Zonnebloemolie is namelijk veilig in gebruik, lekker dik en droogt niet op zoals glijmiddelen op waterbasis.

 

Laat me zeker weten hoe het was moest je het zelf willen! Is misschien voor andere intressant!

Veel plezier nog! En nog een fijne vakantie xxx

 

Groetjess <33 

lunatjeee.xoxo

nee niet doen

Reputatie 7
Badge +15

Vlgs mij gaat dat irriteeren dus nee niet doen. Gebruik beter baby olie of zoiets. 

Nee geen baby olie, zitten vaak ook allemaal andere stoffen in! Je drinkt het toch ook niet op, @lunatjeee.xoxo zonnebloem olie kan idd. Het is natuurlijk, je kan het ook gewoon eten, maar het beste is speeksel, of gewoon gereinigd water. 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Bij Albert Heijn kan je gewoon massage olie glijmiddel op water-basis kopen En bij de Zelfscankassa s afrekennen moet je het niet eens op de bant leggen .

Badge

slechte ervaring mee haha. brandde enorm

slechte ervaring mee haha. brandde enorm

De kans is heel groot

 

Je hebt eigenlijk geen glijmiddel nodig als meisje en als het echt te droog is kan je gewoon een klein beetje plassen en dat als glijmiddel gebruiken werkt perfect en is ook nog eens extra geil.

Reputatie 4
Badge +1

Nee doe het alsjeblieft niet. je kan gewoon online bestellen bij bijv. kruitvat en zit dan een dichte doos om en zo kan niemand zien wat je hebt besteld. Goodluck!

 

Reageer