Vraag

Sexuele vriend

  • 6 October 2023
  • 2 reacties
  • 547 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi iedereen,
Ik heb dus zon vriend die echt heel sexueel bezig is. In de eerste was hij nog super onschuldig en toen had ik ook een crush op hem, maar sinds de tweede begon hij steeds meer rare grapjes te maken. In de eerste toen mijn crush voorbij was waren we gewoon goede vrienden btw. Hij vertelt vaak over sexuele dingen en maakt grapjes bijvoorbeeld en stuurt of laat tiktoks zien (bijv vrouwen waarvan je borsten goed ziet). Ik kan wel interessante gesprekken met hem hebben en leuke grapjes maken en hij is echt aardig. Maar een paar dagen geleden ging hij echt te ver. Ik dacht altijd met die sexuele dingen dat hij grapjes ofzo maakte en dat hij niet zo serieus was, maar laatst liet hij allemaal tekeningen zien die hij had gemaakt van half naakte vrouwen met super grote borsten, overdreven smalle taille en enorm brede heupen die in zon kleine string waren. Het was ook niet gedetailleerd of kunst ofzo, maar gewoon wat hij aantrekkelijk vindt denk ik. Ik vind dit echt te ver gaan. Wie weet of hij ook andere dingen doet zoals naar mijn en mijn vriendinnen borsten en kont kijken ofzo?? Ik weet echt niet wat ik moet doen, want dit gaat echt te ver en ik heb het gevoel dat hij trots is ofzo op die tekeningen, maar hij is pas 15. Pls kan iemand me helpen wat ik moet doen!

Alvast bedankt!


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Dat is onschuldig er is niks mis als iemand dat laat zien aan je dat doen meerdere dat is gan zoeken wat hij fijn vind.

 

Reputatie 3
Badge

hoe vervelend en akward het ook is, kijken mag, fantaseren mag. Die tekeningen maken ook. Wordt wel anders als bv je er iemand die je kent in kan herkennen
 

Reageer