Skip to main content

Ik ben een jongen 14 en ben de laatste tijd heel geil, ik weet dat de eerste keer sex speciaal zou moeten zijn en dat ik het niet moet haasten. Maar ik vind het moeilijk een lange relatie te behouden en daarnaast zoiets al te vragen. Mij lijkt het makkelijker om te doen met iemand die ik vrijwel niet ken omdat het dan niet akward is als ze nee zegt. Nu is mijn vraag waar kan ik zoeken en hoe kan ik iemand vinden die zoiets ook wilt. Een sexbuddy ofzoiets. Heeft er iemand advies of een goede site die mij hierbij zou kunnen helpen?

Heyy rt09.

Ik zou niet via sites seks gaan hebben met mensen aangezien dit best wel gevaarlijk kam zijn.

Wat is zou doen is ga is kijken of je misschien een goede vriendin hebt of gewoon een vriendin is afspreken met haar vedder niet raar doen maar gewoon eerst is kijken kan je bijv een spelletje doen doen of waarheid. Dan kan je kijken stelt zei seksuele vragen of niet doet ze dit wel kan je bijv vragen doen of waarheid en als ze doen zegt zeg je geef me een kus, en vanuit daar zal je langzaam moeten opbouwen. En als ze het niet wilt moet je het ook accepteren. 

Zorg er altijd voor dat waneer jullie wel seks gaan hebben dat je condooms hebt.


Reageer