Skip to main content
Vraag

sexuele afpersing

• April 8, 2026
  • 3 reacties
  • 331 Bekeken

ik heb hulp nodig ben een jongen 16 jaar. ik ben tijdje terug echt fucing dom geweest ging op een site om een meisje te zoeken om mee te sexten, kwam aan de praat met een meisje die zogenaamd ook 16 was en begonnen te praten. uiteindelijk vroeg ze om iets funs te doen (ze sprak engels omdat ze zogenaamd uit frankrijk kwam) en ja ik dacht ze komt toch niet hier vandaan dus dacht waarom niet (grootste fout van mijn leven) ze had al fotos van me gezicht omdat we sllebei lieten zien en ik spoel ff door eindstand ze had fotos van alles, gezicht, geslachtsdeel en nummer zelfs omdat we op telegram waren. uiteindelijk stuurde ze me een foto met mijn gezicht en alles met tekst (wanted) erbij en zei dat ik €100 euro moest betalen anders gingen ze online. hij bleef me maar appen en meerdere keren aftellen dat ik moest betalen anders gingen de fotos online, hij liet ook een chat zien dat hij of zij met telegraph zat te appen over een persoon die naaktfotos deelde en wilde expose. ik heb hem ondertussen geblokkeert en telegram verwijderd maar ben nogsteeds bang of die ze nou online gaat gooien of niet want hij heeft me nummer. kan niet naar politie gaan of me ouders erachter komen. ben ik veilig of ben ik de lul?

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 8, 2026

Niet betalen.  Laat hem je foto maar online zetten, de kans is heel klein dat iemand die je kent hem ziet.

Forum|alt.badge.img+3

Zelf ook meegemaakt, meestal doen ze niet, blokkeren ook niet slim, rapporteer en maak screens voor popo dat je genoeg bewijs enz kan hebben

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • April 11, 2026

Hoi ​@daap ,

wat vervelend wat er is gebeurd. Goed dat je niet betaald hebt! Als je meer over dit onderwerp wil weten, dan kan je eens kijken op OffLimits ( dit heette eerst HelpWanted ) via  Hulplijn OffLimits . Dit is een site voor jongeren die online iets vervelends hebben meegemaakt, je kan hier ervaringsverhalen en tips vinden en ook kan je gratis en anoniem bellen, chatten of mailen.

Natuurlijk kan je ook altijd bij De Kindertelefoon terecht via telefoon of chat om te bespreken wat je het beste kan doen, ook gratis en anoniem.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon