Skip to main content

sexueel misbruikt

• June 7, 2020
  • 3 reacties
  • 491 Bekeken

Hoi ik ben een meisje van net een maand 16!

4 dagen geleden is mijn leven helaas over hoop gehaald ik ben namelijk daar in aanraking gekomen met sexueel misbruik! Het was bij een vriend van een vriendin van mij waar wij samen op een ongepaste manier zijn betast! Ik heb tot de dag van vandaag hier enorm veel last van en slaap weinig tot niet mijn ouders weten het en mijn vriend zelf ook het spookt de hele dag door mijn hoofd heen en dat is niet fijn we zijn al bij de politie geweest en hebben mij  3 keuzes gegeven waarvan 2 geen optie zijn dus is er nog maar 1 en dat is aangifte doen dat is natuurlijk ook het logischt alleen komt er dan een lang proces wat ik mentaal niet aan kan omdat ik zelf al aangeef dat ik hulp nodig heb heeft iemand ervaring hier mee en kan mij helpen hoe ik met deze situatie om kan gaan vriendelijke groet { Anoniem }

3 reacties

• June 7, 2020

Hey @demiamber .

Vervelend voor je!

Hey is goed dat je bij de politie bent geweest, je moet wel weten dat als je aangifte doet het misschien kan voorkomen dat hij het niet nog een keer doet.

Als dat proces voor jou te lang en mentaal niet aan kan is het wel moeilijk.

Heb je wel bij de politie aangegeven dat je dat mentaal niet aankan? Of heb je het aan je ouders verteld.

Want als je het tegen de politie zegt vragen ze vaak of je hulp wilt. .

Ik heb hier geen ervaring mee. Maar ik kan wel zeggen dat praten helpt.

Al is het maar tegen 1 iemand. Je kan bijvoorbeeld ook tegen je mentor zeggen of iemand anders die je vertrouwt.  Je kan ook vragen of je naar een psycholoog mag hiervoor.

Hopelijk helpt dit. Sterkte 

Groetjes gebruiker c 

• June 7, 2020

Bedankt voor je reactie! Ja de politie weet dat ik het mentaal heel moeilijk vind morgen word er naar de huisarts gebeld kijk wat de juiste hulp is ik praat er met mensen over maar wil ze er ook niet te veel mee lastig vallen

• June 7, 2020

Ik snap dat je dat niet wilt dat je ze mee gaat lastigvallen. Maar je kan beter je ei kwijt dan dat je het opkropt.

Fijn dat morgen naar de huisarts word gebeld, ik denk dat hij dan ook zegt dat je naar een psycholoog kan gaan of soort van slachtofer hulp voor deze gevallen .

Hopelijk gaat het snel beter! 

Groetjes gebruiker c