sexueel misbruik

  • 8 May 2023
  • 4 reacties
  • 642 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een meid van 17, bijna 18

 

Aantal maanden geleden ben ik bij ene vriendin geweest. We hebben aardig wat gedronken. Op een gegeven moment zoende ze me en toen ben ik naar de wc geweest. Vanaf dat moment werd alles zwart en herinner ik niks meer. De volgende ochtend werd ik zonder broek en onderbroek wakker op de bank. Ik wist niet wat er gebeurt was maar ik had al wel een vermoeden. Ik heb het er met haar over gehad en ze zegt dat ze niks herinnert. Een aantal dagen later vertelde ze me heel blij dat we seks gehad hebben. Maar ik herinner me nog steeds niks. Ik heb dit aan meerdere mensen verteld en die zeggen dat het sexueel misbruik is omdat ik een black-out had en geen idee had wat ik aan het doen was. Maar zij was ook dronken volgensmij. 
 

is dit sexueel misbruik en wat moet ik hiermee doen? 


4 reacties

Waarom heb je 2 topics over hetzelfde probleem?  Maar goed hier mijn antwoord, zij zegt dat ze niks meer wist en een aantal dagen later wel… misschien liegt ze wel over dat er wat is gebeurd? Als je hier mee zit kan je beter met iemand gaan praten . En de volgende keer zelf opletten dat je niet zo dronken bent want dan kom je minder snel in situaties die je niet wilt.

Badge

Hoi M_annoniempje

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Juul van de Kindertelefoon

Eeeeeyyy, ik begrijp van je appje dat je vriendin ten eerste niet eerlijk was en daarna wel. Dat is niet de bedoeling, misschien als je deze situatie niet fijn vind kan je er met je vriendin over praten en zeggen dat je het niet fijn vind en als je het wel prettig vind is het geen probleem en hoef je je niet te schamen om het nog wat vaker te doen

Doeiiiiii

Ja het is een soort van misbruik want jij wist er niks van en jou vriendin heeft niet met je overlegd 

Doeiii

Reageer