Sexting met een jongen via snapchat (meer uitleg hier)

  • 3 June 2023
  • 3 reacties
  • 746 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb vandaag iets dus sexting meegemaakt via snapchat en in het begin was het leuk.

Maar toen vroeg hij ineens welke kleur mijn onderbroek was en ik gaf antwoord.

Dat was nog okè zeg maar.

Alleen toen stuurde hij een foto van zijn penis/piemel en ik had dat niet verwacht.

toen begon hij ook aan te dringen dat hij wat van mij wou zien.

Ik heb wel foto’s gestuurd maar die waren allemaal met kleding aan.

Kan dit gevolgen hebben als je zelf niks hebt laten zien dat naakt was?

P.S  geef aub wat tips want de berichten zijn nog niet naar iemand doorgestuurd voor zover ik weet.

Ik weet het even niet meer


3 reacties

Zolang je je kleding aan hebt is het logisch toch dat er niks geks mee kan gebeuren, als je je vrienden weleens iets stuurt is dit ook met kleding aan neem ik aan? En als iemand echt iets door zou willen sturen kom je daar altijd te laat achter als je dit zelf niet gewild zou hebben...

Je moet alleen niks doen via snap of wat dan ook met anderen online.

Dankjewel ik wist niet zeker of ik nou iets fout gedaan had maar dit geeft antwoord

Zolang je je kleding aan hebt is het logisch toch dat er niks geks mee kan gebeuren, als je je vrienden weleens iets stuurt is dit ook met kleding aan neem ik aan? En als iemand echt iets door zou willen sturen kom je daar altijd te laat achter als je dit zelf niet gewild zou hebben...

Je moet alleen niks doen via snap of wat dan ook met anderen online.

 

Ja weet ik alleen die jongen begon ermee ik had niks aangedrongen of wat dan ook ik stelde normale vragen

Reageer