Vraag

sexting


Reputatie 5
Badge +2

Hey allemaal,

Gisteren werd k gestalkt door een account en bedreigd omda k geen foto's van men voeten wou sturen hij begon te dreigen da hij men boyfriend ging kapot make en andere mensen van men familie en hij gng da ni doen als ik een nudes stuurde dus k eb da gedaan uit angst en nu staan ze op internet k weet ni wa k moe doen ik stress ze staan op insta en hij erft vrienden van me getagd.

Ik wil zm plegen k weet et ni meer

Grtz hanneke


10 reacties

OMG dat is echt heftig.  Zeg dat tegen je ouders,  die kunnen dan aangifte doen en dan blokkeren ze die gast op insta en krijgt hij dikke problemen.

!!! pleeg geen zelfmoord!!!

Doe dat echt niet, dat is geen oplossing!

Er zijn overal mensen om je te helpen!

 

Als je zo'n bericht op insta tegenkomt moet je het direct rapporteren bij insta. Ook zou ik gaan praten met je ouders, als je dat niet durft kan je ook praten met iemand die je vertrouwd. (liefst wel volwassen). je kan ook bellen naar de kindertelefoon. daar zullen ze je ook helpen. 

Begin met praten. en daarna kan je samen met diegene kijken naar de mogelijkheden die je hebt om het op te lossen. Er zijn verschillende mogelijkheden maar ze kunnen niet allemaal. Ook kan je aangifte doen bij de politie. Daarvoor hoef je niet bang te zijn want jij bent niet strafbaar. Jij heb  niets verkeerd gedaan!

Hoe oud ben je?

Want door je leeftijd heb je mogelijk ook nog verschillende mogelijkheden maar zelfmoord is echt geen oplossing.

 

Het komt goed! geloof er in!! iedereen hier en van de kindertelefoon wil je helpen!

 

Veel sterkte en liefs van mij!

 

Reputatie 1
Badge

Dit is echt heel naar om te horen mis kan je het met je ouders over hebben en de politie bellen voor bedreigingen

Reputatie 3
Badge

Hee wat kut om te horen het beste is aangifte voor zo veel mogelijk dingen doen en geen zm plegen het komt goed geloof me

Reputatie 6
Badge +4

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Sterkte Ab W

Websites:www.helpwanted.nl/Handleidingen: www.helpwanted.nl en ook www.meldknop.nl

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Hanneke14

Wat naar dat je dit hebt meegemaakt. Je kan het aan je ouders vertellen en aangifte doen. slachtofferhulp kan je helpen met het verwerken van de gebeurtenis en met het aangifte doen. 

Ook kan je altijd met de kindertelefoon chatten en bellen (zie de reactie van @Ab W

Heel veel sterkte en ik hoop dat je hier iets aan hebt. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

Nee @Hanneke14 Geen zm plegen dit ga hiermee naar iemand toe en niet zm Plegen dan word ik echt verdrietig

Reputatie 5
Badge +2

Hey,

Ik heb gisteren in het ziekenhuis gelegen door de gebeurtenis het was een waarschuwing op men lichaam k ben me de ambulance weggebracht. 

Het plan was da k zm wou doen maar tis ni gelukt en van de emoties ben k flauwgevallen 

Reputatie 7
Badge +19

Gelukkig is het mislukt je moet dat niet doen praat erover en ik wil niet dat je zm pleegt ik kan niet zonder jou

Badge

he als je zelfmoord gedachtes krijg bel dan 0800 0113 dat is de zelfmoord preventie hulplijn

Reageer