Skip to main content
Vraag

sexstandjes

• 1 januari 2025
  • 6 reacties
  • 616 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

weet iemand nog leuke standjes op te proberen mijn vriend en ik willen weer eens wat nieuws proberen we hebben dit al een keer geprobeerd 69 , doggy , cowgirl mijn favo , en staand

weet iemand nog leuke standjes 

misschien helpt dit 

ik ben 15 ben 171 cm ben denk ik niet dik maar ook niet dun maar gewoon normaal heb blond haar 

mijn vriend is 17 hij is 182 cm hij is best gespierd vind ie zelf hij is wel super sterk en hij heeft donker blond haar 

groetjes carien15

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 35 reacties
  • 2 januari 2025

Ik deed met men ex vaak prone bonen maar dat kans lastig zijn als je vriendje een grote heeft of dat was toch bij het geval eig lig jij op je bed en hij ligt iets boven jou en dan neemt hij jou dat is mijn favo. Je kan ook lotus doen dat is dat hij in soort kleermakerszit is en je gaat op zijn lul bewegen is ook geil

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 59 reacties
  • 2 januari 2025

bedankt voor de tip we hebben er samen naar gekeken en het leek ons wel leuk en ook nieuw 

groetjes carien15

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 107 reacties
  • 2 januari 2025

Check de missionaris. Is wel vermoeiend voor de jongen maar dan heeft hij ook gelijk zijn workout gehad πŸ˜‰ . ( dan penetreer je ook heel diep en goed zoek maar een keer op

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 59 reacties
  • 3 januari 2025

Pizzajong 

bedankt voor de tip πŸ’—

groetjes carien15

• 1996 reacties
  • 4 januari 2025

Op internet zal genoeg te vinden zijn 

• 0 reacties
  • 4 januari 2025

Op zijn hondjes van  achter lekker diep dan  er in met die grote banaanπŸŒπŸ™ŒπŸ’ͺ

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen