Vraag

sexspeeltjes voor meiden


Reputatie 1
Badge +1

Ik zit er over te denken om een vibrator te kopen .

Ik zelf ben 12 (bijna13e en vind vingeren beetje saai worden .

Zijn er hier meiden met ervaring in sexspelletjes en zo ja welke type hebben jullie en wat raden jullie mij aan om te kopen ?


12 reacties

Ik heb zelf geen seksspeeltjes omdat ik bang ben dat me ouders ze vinden. Wat ik af en toe wel doe, is een elektrische tandenborstel gebruiken. Klinkt raar en vies maar het valt echt reuze mee. Gewoon een boterhamzakje eromheen en je hebt een hele simpele maar effectieve clitvibrator.

Reputatie 1
Badge +1

@xLisa 
Ow wauw dat is wel een goed idee .

Super bedankt Laura .

Hoe oud ben jij Lisa?

Een vibrator is geen slechte keuze maar een buttlplug is ook aan te raden je kunt zelf een vibrerende kopen

leya

Reputatie 1
Badge +1

@Leya 
Liever geen buttplug sorry 

Liever geen buttplug sorry 

Waarom niet die zou je overal kunnen gebruiken

Reputatie 1
Badge +1

Waarom niet die zou je overal kunnen gebruiken

Omdat ik dat niet wil iets in mijn kont . Dat bepaal ik toch het is mijn lichaam

Zelf ben ik 13 jaar en ik heb een vibrator. Ik heb een simpele lange paarse van Christine le duc  die op verschillende standen trilt. Ik heb hem online gekocht bij de Etos met een paar condooms erbij, want het moest minimaal 20 euro zijn. Mijn ouders kunnen op mijn bankrekening kijken dus van daar dat ik het bij de Etos kocht. Ik heb er voor gekozen om de bestelling op te halen bij een afleverpunt. Toen ik hem had ben ik naar huis gefietst en heb ik ergens onderweg de spullen in mijn tas gedaan en de doos weggegooid. Eenmaal thuis zei ik dat ik heel nodig naar de wc moest en ben ik naar boven gerend om de spullen te verstoppen. Ik heb er nog steeds veel plezier van, maar ik moet er wel heel erg vaak nieuwe batterijen in doen. Groetjes Anna

 

Reputatie 1
Badge +1

@Annaniempje1571 
Hoi hoi 

 

Bedankt voor je tip.

Ik heb via internet een vibo besteld en hem bij een afhaalpunt opgehaald en eenmaal thuis naar boven gegaan en hem een goede verstopplek gegeven haha 

Bedankt nogmaals xxx

Je kan ook video bellen met mensen met dezelfde intresses  (zoals ik haha) en dan samen spannende dingen doen

 

Badge

Ik zit er over te denken om een vibrator te kopen .

Ik zelf ben 12 (bijna13e en vind vingeren beetje saai worden .

Zijn er hier meiden met ervaring in sexspelletjes en zo ja welke type hebben jullie en wat raden jullie mij aan om te kopen ?

Een keer video bellen 

Badge

hey

Wat je ook kan kopen is een gezichtsreiniger apparaat ofzo, die trilt ook.

Heb ik ook gedaan.

Het is geen echte dildo maar voelt wel lekker.

Deze heb ik van bol.com:

merknaam verwijderd door kindertelefoon; regel 8

8. a. Reclame maken is niet toegestaan.

 

Maar je kan ook bij de action, Kruidvat of Etos gaan om ze daar te komen.

 

xxx

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een luchtdruk vibrator die ook gwoon vibreert.en een dildo. En simpele vibrator is goed voor je eerste keer, maar luchtdruk vibrators zijn ook leuk soms hebben ze 50%of bij de kruitvat,  maar ik zou het bij bol.com koopen met een gift card.  Die kun je zelf kopen en dan weet niemand er van.

Reageer