Vraag

Sexspeeltje kopen

  • 18 February 2024
  • 5 reacties
  • 236 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hiiii,

ik vinger mezelf al een tijdje maar het word een beetje saai. Ik wil dus graag een Sexspeeltje kopen. Maar ik kan niks zelf bestellen en ik mag ook niet zomaar iets in de winkel kopen.  Iemand tips voor leuke speeltjes en hoe ik het best kan kopen ? 


al vast dankjewel <3

Tomaatje


5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hiiii,

ik vinger mezelf al een tijdje maar het word een beetje saai. Ik wil dus graag een Sexspeeltje kopen. Maar ik kan niks zelf bestellen en ik mag ook niet zomaar iets in de winkel kopen.  Iemand tips voor leuke speeltjes en hoe ik het best kan kopen ? 


al vast dankjewel <3

Tomaatje

 
je kan aan een vriendin vragen of zij het voor je besteld en het dan terug betalen

Reputatie 2
Badge +3

@Hello1 ,dankjewel voor je reactie. Ik heb daar ook een tijdje over na gedacht maar denk dat dat niet zo slim is. Mijn vriendinnen hebben of hetzelfde probleem of vinden vingeren en sexspeeltjes goor.

Reputatie 6
Badge +3

@Hello1 ,dankjewel voor je reactie. Ik heb daar ook een tijdje over na gedacht maar denk dat dat niet zo slim is. Mijn vriendinnen hebben of hetzelfde probleem of vinden vingeren en sexspeeltjes goor.


Misschien een zus van een van je vriendinnen ofz? Een vriendin van mijn ex vriendje heeft mijn eerste gehaald

Reputatie 7
Badge +13

Je kan een cadeaukaart kopen en die dan inruilen voor een seksspeeltje , dan zie je alleen maar dat je een cadeaukaart heb gekocht op je bankrekening. En anders gewoon wachten.

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 2
Badge +3

Dankjewel voor je reactie @Anoniemxv 

 

 

Reageer