Skip to main content
Vraag

Sexdingen die je niet wilde doen

• February 8, 2026
  • 10 reacties
  • 1301 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Welke jongen heeft wel eens sexdingen moeten doen die je niet wilde. Ik wil graag weten of andere jongens dit ook wel mee hebben gemaakt en hoe ze ermee om gaan.

1. Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat het hopelijk gestopt is.

2. Hoe oud was je.

3. Was dit met iemand uit gezin, familie, sportclub, onbekende, vriend enzovoort

4. Hoe is dit gebeurd.

5. Hoe vaak moest je het doen.

10 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 12, 2026

Gelukkig niet, heb jij wel zoiets meegemaakt?

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 13, 2026

@Bert, ja, omdat de sauna dicht is, waar ik met mijn vader en broer naar toe gingen, mag ik nu bij een gezin van een vriend van mijn broer, die hebben denk ik veel geld want ze hebben sauna en jacussie, met kou heb ik erg last van gewrichten en spieren, die vriend heeft een broertje van 14 jaar en die is soms ook in de sauna, hij heeft mij laten zien hoe ik mijn velletje kan oprekken en nu doet die soms dingen met zijn piemel of ik moet wat met zijn piemel doen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 18, 2026

durven de jongens het niet te vertellen of heeft niemand iets meegemaakt gebeurt het toch alleen bij meisjes

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 21, 2026

@DJEE hoe oud ben jij als ik vragen mag? En wees eens wat preciezer? In ieder geval als je 't niet wilt zeg het dan tegen hem en als die doorgaat Haal jouw of zijn ouders erbij.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 22, 2026

anoniem014 ik ben 12 jaar. ik weet niet of ik alles kan zeggen door de regels maar hij helpt mij met het oprekken van mijn velletje van mijn piemel en  daarom zegt hij dat ik hem ook moet helpen anders mag ik misschien niet meer bij hun naar de sauna. hij wil dat ik bij zijn piemel ook het velletje heen en weer beweeg en soms eraan likken want dat doet hij ook bij mij omdat het dan beter makkelijker glijd en mijn billen.

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 22, 2026

@DJEE je wil het niet, toch? Daar gaat het topic namelijk over. 

En als je het niet doet en je niet meer naar de sauna mag, is dat chantage. Dat is niet ok. Je zou hier ook eens kunnen kijken: https://www.metelkaartrekkenwedegrens.nl/consent Heb jij toestemming gegeven?

Liefs Yusa 😘

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • February 23, 2026

@DJEE ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je vraagt je af of meer jongens wel eens ongewenst worden aangeraakt. Helaas gebeurt dat inderdaad, voor veel jongens die dit overkomt, is het moeilijk om over te praten. Goed dat jij hier steun en hulp zoekt. 
 Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Mariska

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 24, 2026

yusa en mariska dank voor de reactie. ik heb geen toestemming gegeven maar ook niks gezegd.  ik zal het gaan lezen wat yusa schrijft. voor mijn spieren en gewrichten zou ik het jammer vinden als ik niet meer naar de sauna zou kunnen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 28, 2026

ik ga vragen of ik iemand mag meenemen een vriend of vriendin ofzo als die bloot durven. nogmaals bedankt y+m.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 21, 2026

ik mag een iemand meenemen dus ik hoop dat het dan goed gaat