Skip to main content
Vraag

sex zonder liefde?

• August 11, 2026
  • 6 reacties
  • 162 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben T 15 jaar en ik heb geen vriendin. Ik zou heel graag een keer sex willen hebben.

Nou heb ik iemand van de basisschool via Snapchat online een afspraak gemaakt om sex te hebben. Ze is biologisch gezien een meisje maar ze is in de transitie naar een jongen. Ik val eigelijk helemaal niet op jongens, maar ze heeft wel een vagina. En ik zou graag sex willen hebben.

Zou ik dat doen? En het is dan ook gelijk me eerste keer kan ik niet beter dat met iemand doen waar ik echt verliefd op ben? 

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 12, 2026

Kunnen jullie antwoorden??

Ander
  • August 12, 2026

Ik zal eerlyk antwoorden en sorry als ik een beetje boos klink. 
je moet echt 100 keer nadenken. 

• Iemand van de basisschool is max 12 jaar - dat is heel jong 
  • je hebt haar via snapchat ontmoet - is dat wel echt? snapchat is onveilig en bekend voor nep 
  • ze is in de transitie van m naar j - ze heeft het dus al druk genoeg en onzeker over haar/zijn lijf 
  • het enige dat jij wil is seks - kan best zijn 
  • je bent niet verliefd maar wil seks - en met eender wie of wat? 
  • je valt "eigelijk helemaal niet op jongens, maar ze heeft wel een vagina” - hoor je je zelf niet hoe vreselijk erg da klinkt als of het een sekspop is? 
  • je tags zijn: “liefde, seks, transgender, ontmaagding, eerste keer, gay” - wtf liefde en ontmaagding??? 

conclusie

doe het NIET en doe wat jij zelf zegt namelijk "kan ik niet beter dat met iemand doen waar ik echt verliefd op ben"

Forum|alt.badge.img

Doe lekker wat je wil. Of ze dan ook zwanger kan worden weet ik niet maar zorg er in ieder geval voor dat je een condoom gebruikt. En dat zij het ook wil. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 12, 2026

De eerste keer zou ik persoonlijk best met iemand kunnen waar ik niet verliefd op ben. Dat is je persoonlijke keuze. 

Als ja haar alleen niet aantrekkelijk vind of geen seksueel gevoel bij haar hebt, kun je beter wachten tot je iemand tegen komt die je wél aantrekkelijk vind. Je hebt maar één keer ‘je eerste keer’ en dan moet je dat niet doen omdat je het alleen maar wilt. Want dan kun je ook een willekeurige oude vrouw vragen of ze zin heeft in ‘een jonge jongen’. Dit bedoel ik als voorbeeld maar lijkt mij duidelijk. 

Forum|alt.badge.img

Het ligt eraan hoe oud ze is want je zegt van de basisschool dus misschien kijken naar iemand ouder?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 12, 2026

We zitten allebei niet meer op de basisschool ik ben 15 en zij 14. We kennen elkaar gwn van de basisschool maar we zitten nu allebei op de middelbare school.