Skip to main content

Hoi ik ben een jonge van 15 jaar en ik trek elke dag 3of 4 keer af dan ga ik net zo lang door tot ik een lekker gevoel in mijn piemel krijg maar er komt bij bij geen sperma uit 

Maar ik en mijn vriendin willen heel graag sex met elkaar en we praten er ook wel over der we het willen 

Zij zecht der dat de wilt pijpen en sex en ik wil dat ook 

Mijn vriendin heeft een buisje gekregen tegen zwangerschap dus we kunnen het veilig doen

Maar kan ik wel sex hebben aangezien er geen sperma uit mijn piemel komt ???????

 

Je kan altijd seks hebben met of zonder sperma, de reden dat r geen sperma komt is omdat t tijd nodig heeft om aan te maken. Als ik t 's ochtends doe, dan is 's nachts meestal veel minder en 's middags eigenlijk niets maar een paar druppels hooguit.

In jouw geval krijg je wel een orgasme, maar is je lichaam wellicht nog niet begonnen met t aanmaken van sperma. De meeste jongens van 11/12 hebben dit, dat ze klaarkomen zonder sperma, dit groeit pas in je puberteit. Maar je bent al 15 en dat is wel zorgwekkend als je nog nooit (een beetje) sperma eruit heb gekregen dus als dat t geval is; bel met je huisarts want je zou echt allang in de puberteit moeten zitten. Mocht je r al wel wat uit hebben gekregen is t probleem simpel weg dat je jezelt te weinig tijd geeft om t aan te maken. In dat geval kun je je vriendin nu al zwanger maken, ook al komen r 2 zaadcellen uit.

Met een buisje neem ik btw aan een hormonenstaafje in haar bovenarm? Idk wat voor buisje anders, maar blijf t alsnog met een condoom doen voor 100% garantie en geen soa's.

 

Maar om je vraag concreet te beantwoorden; ja je kan seks hebben, je hebt orgasmes dus t is voor jullie beide een plezier (gun je meid ook een orgasme). En ga naar een huisarts als je 0 sperma productie hebt.

Best of luckk


-onnodige quote verwijderd-

Er is wel een paar keer een paar druppeltjes uitgekomen maar moet ik dan nu alsnog naar de huisarts of niet??????

 

Want ik vind het echt heel genant om daar over te praten


Geef jezelf eerst 3 dagen rust, en kijk dan of je spermaproductie weer normaal is, normaal is volgens deze site 2-5ml na 3 dagen onthouding.

https://www.dokterdokter.nl/aandoening/weinig-sperma/item2037

Ondermeer staat er dit:

  • door het gebruik van medicijnen. Bepaalde medicijnen hebben als bijwerking een verminderde spermaproductie. Lees hiervoor de bijsluiter van uw medicijnen
  • door ziekten, bijvoorbeeld diabetes mellitus (suikerziekte) of na een prostaatoperatie. Hierdoor kan het voorkomen dat er weinig of helemaal geen sperma komt. Dit heet dan een droge ejaculatie (zaadlozing)

Dus na 3 dagen als het nogsteeds niks/1 druppeltje is, is de kans dat je wellicht suikerziekte hebt, en dan zou k ondanks dat je t gênant vindt, alsnog naar een huisarts gaan. Je kan t misschien ook telefonisch bespreken, ik denk dat je wellicht alleen in een potje moet ejaculeren voor onderzoek of bloedonderzoek dus das niet zo erg.


-onnodige quote verwijderd-

Dus jij zecht 3 dagen niet aftrekken ?


-onnodige quote verwijderd-

Yup


Ja kan


Reageer