Vraag

sex toys

  • 28 January 2021
  • 7 reacties
  • 502 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een meisje en wil graag sextoys bestellen. Aleen zonder dat men ouders het weten heeft iemand tips? Of zijn er mensne die bestellingen voor jou doen en dan naar jou opsturen?


7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je kan altijd het laten bezorgen bij een afhaalpunt, als je ouders overzicht hebben van je aankopen kan je het door een vriend of vriendin laten kopen, en dan hun in contant terugbetalen! Groetjes, 

-flopflop13 

Reputatie 3
Badge +3

Als je ze vertrouwt, kun je het vragen aan een vriend of vriendin, maar je kunt ook makkelijk bestellen waar er niet op de buitenkant van het pakket staat wat het is, en je kunt het gewoon bij een afhaalpunt ophalen, zelf heb ik daar geen ervaring mee, maar er zijn best veel topics over.

Reputatie 3
Badge +2

Haaaii, 

bij easytoys leveren ze het vgm of in zo een wit of blanco bruin doosje dus dat kan wel

Liefs

Badge

Hoi, ik heb laatst ook een sekstoy gekocht dit deed ik door een bol.com cadeaukaart te kopen en daarmee bestellen. Niet alle producten kan je kopen met een cadeaukaart dus je moet bij het product even kijken of er staat dat je het bij een afhaalpunt kan laten bezorgen. Zodra je naar een afhaalpunt gaat moet je een identiteitsbewijs laten zien anders mag je het niet meenemen. Ik had toen een paspoort/zorg kaart maar geen idee welke ik toen had gebruikt. 
 

hopelijk heb je iets aan deze informatie!

Reputatie 6
Badge +12

Ik denk dat de mensen hierboven wel gelijk hebben, hoewel dat je dan wel met een afhaalpunt in de buurt moet wonen

Badge

je kan bij de kruidvat ook speeltjes  kopen

:rofl:

Badge +1

Hoi, ik heb laatst ook een sekstoy gekocht dit deed ik door een bol.com cadeaukaart te kopen en daarmee bestellen. Niet alle producten kan je kopen met een cadeaukaart dus je moet bij het product even kijken of er staat dat je het bij een afhaalpunt kan laten bezorgen. Zodra je naar een afhaalpunt gaat moet je een identiteitsbewijs laten zien anders mag je het niet meenemen. Ik had toen een paspoort/zorg kaart maar geen idee welke ik toen had gebruikt. 
 

hopelijk heb je iets aan deze informatie!

Hoe oud moet je daar voor zijn?

Reageer