Vraag

sex toy bestellen hoe? voor de boys

  • 19 January 2024
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken

Badge

Hallo allemaal

Ik zit nu even met iets ik zou echt heel erg graag een sex toy willen bestellen maar hoe doe ik dat zonder dat mijn ouders het door hebben .

En welke sex toy zou ik dan nemen ik ben trouwens een jongen  of wat raden jullie aan

 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Je kunt via easytoys sex toys bestellen die kun je laten afleveren bij een pakket en briefautomaat daar staan geen mensen bij en de betaling kan je of met IDEAL doen of met een Soort PAYSAFE kaartje vlgs mij als je met iDeal betaald komt er geen easy toys of iets in de app te staan bij de rekening staat ook op hun website. 
 

en ja wat voor sex toy wil je wil je anaal wat gaan doen of wil je een nep kut/anus/mond je kan elke kant wel op maar lijkt een buttplug opzich wel een keer lekker om te proberen 

 

vragen hoor ik het wel

hoi hoi tja dit is wel een probleempje ja,

bij temu heb je sex toys die lijken op doodgewone voorwerpen zoals lippenstift of zo'n blush kwast ding ofzo misschien heb je ook zoiets alleen dan voor jongens. ik zou zoiets proberen als ik jou was.

 

groetjes mooncat

Reputatie 4
Badge +3

je zegt er nie bij of je iets wil om jouw ding in te steken of om een ding in jezelf te steken 

als je begrijpt watk bedoel

maar : dat kan je tog gwoon bij Kruidvat of een grote supermart kopen? en ook glijmiddel , condooms enzo - tzal wel geen top kwaliteit zijn maarja, om eens te proberen??

 

Reageer