Hoi ik ben pizzajong
Ik had een vraagje ik vind aftrekken een beetje saai worden dus hadden jullie tips voor mannen sexspeeltje en waar ik die anoniem kan bestellen of halen
Groetjes pizza jong
Hoi ik ben pizzajong
Ik had een vraagje ik vind aftrekken een beetje saai worden dus hadden jullie tips voor mannen sexspeeltje en waar ik die anoniem kan bestellen of halen
Groetjes pizza jong
Hoi ik ben een jongen ben niet homo ofzo en heb een normale buttplug en krijg morgen een vibrerende ik vind mijn normale wel fijn zorgt echt voor een ander gevoel veel intenser ik heb ook een masturbator gehad dat was ook echt chill maar zou eig wel een automatische doen
en kwa kopen je kan gewoon via easytoys bestellen en het laten bezorgen bij een afhaalpunt in de buurt maar bol.com is makkelijker en vaak goedkoper daar kun je ook met een bol tegoedkaart dingen kopen en het ook bij een afhaalpunt laten bezorgen
Dankjewel voor de tips ik denk dat ik er wel wat aan heb groetjes pizza
Ik ben ook geen homo.(ik heb er ook niks tegen)
Bij Kruidvat kan je ook toys kopen in de winkel, dan kan je het meteen eerst bekijken.
Hey pizzajong,
Check mijn laatst gepost topic
Hey easytoys en bol zijn idd de beste opties. Daarnaast kan je het ook vinden in de kruitvat en HEMA. Persoonlijk ben ik meer fan van dildo’s en gewone masturbators … automatische zijn denk ik niet aan mij besteed. Maar speeltje is voor iedereen anders, dus ik zou gewoon kopen wat jij denkt dat fijn is, je kan later nog altijd andere kopen..
Zoek een vriendinnetje die seks wilt
Ja ik sta nu 5 maanden droog maar dat is prima
-onnodige quote verwijderd-
Wat is droog staan
Dat je niet hebt geneukt
Je kan een masturbator of dildo proberen.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.