Vraag

sex plek

  • 5 March 2022
  • 2 reacties
  • 2470 Bekeken

Badge

ik was dus met men vriendin (16) met haar vriendin en ik (14) bij haar thuis en die vriendin was boven haar spullen aan het pakken want hun 2 hadden bij elkaar gelogeerd  en tijdens dat had ik men vriendin onder op de bankt gevingerd voor de eerste x en ze vond het zo fijn ze was zo geil, tot we die vriendin naar beneden hoorde komen, dus wij snel goed zitten enzo. daarna moeten we die vriendin wegbrengen naar het station en op de fiets was men vriendin nog zoo fk geil dat dat ik gwn en ze zat nog te blazen en op haar lip te bijten , ze was gewoon in een andere planeet, dus op het station stapte haat vriendin de trein in en toen kwam men vriendin terug en zat te vertellen dat het zoo fijn was enzo, dus we zijn in de WC van het station ( 0,50 cent ) en daar zijn we verder gegaan, heeft ze mij gepijpt en ik haar gebeft en gevingerd en afgetrokken enzo.

TOT zij opeens met haar voet op het alarm touwtje stont (voor als mensen bewusteloos van de WC afvallen dan gaat dat alarm af) dus we hoorde opeens  via dat ding "goeiemiddag interhulp station ********** " dus wij zo "KUT'’ dus we hadden snel kleren aangetrokken en toen zijn we weg gegaan.

nou is men vraag, wat is er bij jullie ooit fout gegaan tijdens sex/voorspel?

en wat is de raarste plek waar jullie dingen hebbengedaan?

 

alvast bedankt!


2 reacties

Reputatie 5
Badge +3

mooi verhaal! hopelijk worden jullie de volgende keer niet gestoord ;)

 

Ik had een keer sex met mijn toenmalige vriendin in de woonkamer bij haar thuis, haar ouders waren een avondje weg. Onze kleren lagen overal in de kamer en wij waren op de hoekbank lekker bezig. Totdat we opeens een auto horen en twee autodeuren dichtslaan. We schrikken ons helemaal rot en kijken richting de oprit en zien opeens de auto van haar ouders! Zo snel mogelijk pakken we onze kleren en rennen naar de keuken, daar trekken we onze kleren aan en proppen ons ondergoed onder mijn trui, net op tijd voordat haar ouders de kamer binnen stappen. En wij het excuus maken dat we even wat te drinken gingen pakken haha (daarna vlug naar haar kamer en het nog even afgemaakt)

Badge

Ik heb echt iets ergs mee gemaakt ik jonge 16 met mij' vriend jonge 15 waar en in een Bowlin en we waren alle twee supper gijl dus gingen we naar wc en we waren daar bezich bijna naakt leek da de duir niet op slot was dus daar stond opeens een andere jongen van 18 en mijn vriend heeft dan hem voor gesteld om mee de doen in plaats voor te zwijgen hij heeft hem dan gezogen en ik zat daar echt rood als tomaat op da moment uit ijndelijk was ales wel goed en lekker we heben later nog eens afgesproken met hem

Reageer