Vraag

Sex op jonge leeftijd

  • 25 January 2023
  • 12 reacties
  • 1038 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een jongen net 14 en heb het laats met een meisje 13 gedaan, eigelijk was ik hier nog niet klaar voor maar zij wou het heel graag dus heb ik het maar gedaan. We hebben een condoom gebruikt en ik ben ook klaargekomen op haar buik. 
ze is nu 1 dag laat met haar ongesteldheid en ik ben bezorgd. Ik wil het zeker niet aan me ouders vertellen tenzij het echt moet. Heeft iemand tips of weet wat ik moet doen?


12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik wil je in ieder geval vertellen dat jij echt je grenzen mag aangeven. Als jij ergens niet klaar voor bent hoeft het niet. Als je last hebt van deze ervaring kan je met iemand hierover praten.

En de kans is denk klein dat dat meisje zwanger is aangezien je een condoom hebt gebruikt en je niet in haar bent klaargekomen. Maargoed de kans is alsnog aanwezig. Ik zou zeker nog een paar dagen wachten. Het komt vast goed

Badge

Dankjewel voor je reactie, maar ze zegt dat ze nog nooit 1 dag laat is geweest is dit erg?

Reputatie 1
Badge

je menstruatie is nooit elke keer hetzelfde dus het is niet zo dat het altijd op de 3de dag van de maand is (ja heel misschien kan het wel maar ja) dus ik zou het nog gewoon afwachten, jullie kunnne voor de zekerheid een morning afterpill of zoiets anders kopen, als ze over een week ofzo nog niet ongesteld is geworden moet je het sws aan je ouders vertellen

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

wat @jaivy al zei, grenzen aangeven is HEEL BELANGRIJK!!! Mijn ongesteldheid is een keer twee maanden te laat gekomen en dat kan -vooral op jongere leeftijd- normaal zijn. Ik zou eerst afwachten hoe lang ze niet ongesteld blijft, en anders kan je een test -of meer voor betrouwbare uitslag- doen misschien om het zeker te weten…? 

groetjes, Cyris

Badge

UPDATE: dank voor alle reacties, ze heeft aangegeven dat ze ongesteld is. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Daan1045,

 

goeie tips  al hier boven.

Misschien is het handig om wat meer info te hebben. Zoals hierboven al gezegd, denk ik dat , omdat jullie het met condoom hebben gedaan, de kans klein is dat zij zwager is geworden. Tenzij er bv. toch sperma in haar vagina gekomen is doordat jouw sperma op haar buik kwam en misschien heeft zij of jij erin gewreven en (haar) daarna gevingerd, maar dat weet ik natuurlijk niet. 

Ik weet ook niet hoe regelmatig haar menstruatie is en of dat het ook wel eens een dagje kan schelen.

De morning-after pil kun je gebruiken na onveilige seks of als je twijfelt of het wel veilig was, maar dat kan alleen binnen 72 uur of 120 uur na de seks, afhankelijk van welke pil je neemt. Het heeft dus geen zin om een morning-afterpil te nemen een week na onveilige seks. Meer info hierover: https://sense.info/nl/zwanger/morning-afterpil

Wat je wel kunt doen is een zwangerschapstest. Dat kan vanaf de eerste dag dat je normaal gesproken je menstruatie zou krijgen. Meer info op:https://sense.info/nl/zwanger/zwanger-niet

Je kunt het natuurlijk ook altijd met iemand anders bespreken, zoals de huisarts of je ouders

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Daan1045 ,

 

UPDATE: dank voor alle reacties, ze heeft aangegeven dat ze ongesteld is. 

ok, fijn

 

Misschien is sws wel nice om eens op sense.info te kijken, al was het  maar om te weten waar je betrouwbare en begrijpelijke informatie kunt vinden 😉

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben al op mijn 10e ontmaagd😂

Badge

Ik ben al op mijn 10e ontmaagd😂

Vind je dit kut?

Reputatie 2
Badge +1

@Daan1045  niet echt hoor

Reputatie 3
Badge +1

Jong sex hebben is niet zo gek hoor. Ik was ook 13 bij m’n beste keer met ene meisje. Maar je moet het zelf ook leuk vinden. Vond je het zelf wel lekker uiteindelijk?

Verstandig is als je vaker sex met dat meisje gaat hebben dat ze de pil gaat slikken of dat ze een spiraaltje neemt. Dan weet je zeker dat ze niet zwanger kan worden. En sex zonder condooms is altijd veel minder gedoe en lekkerder.

Reputatie 2
Badge +1

Ja ik vond het wel lekker maar ik ben bijna alles vergeten wat ik heb gedaan enzovoort dat is wel jammer.

Reageer