Skip to main content

Ik heb dus een klein dingetje ik heb dus nu een relatie van 5 maanden en hij heeft me zeg maar al gevingerd en gekust alleen ik wil meer en hij ook maar ik weet dus niet hoe ik er mee moet beginnen hij zij ook laatst ik wil je beffen en s3x met je ik wil dat alleen ja ik kom er niet op ofzo maar moet dat dan al perse met een condoom de eerste keer of niet mijn vraag is nu hebben jullie tips om er over tehebben voor de eerste keer en wat je dan kan doen tijdens de eerste keer of je iets moet aangeven ofzo

Eigenlijk ben ik net 14 en ik had gehoord dat je het al op je 14 mocht doen dus ja dat

 


Zou het wel met condoom doen


Gebeft worden is echt heerlijk als je ook verder wil dan dat kan je ook  seks hebben zonder penetratie door met je blote kutje op je vriend zijn blote penis gaan te liggen en er op te rijden dan kan je hem laten klaarkomen op zijn eigen buik of je kan hem in je mond laten klaarkomen als je ook zou willen pijpen of als je de pil neemt kan het eventueel met penetratie zonder condoom en kan hij in je kutje klaarkomen anders altijd condoom gebruiken.


Reageer