Skip to main content

Hi allemaal

Ik had een vraag. Mijn vriendin zou graag sex met me hebben. Maar we zijn maar 15. Nu was mijn vraag: is het normaal om sex te hebben op deze leeftijd?

Alvast bedankt voor het reageren.

Als jullie het beide willen mag dat gewoon. Officeel mag je vanaf je 14e seks hebben. En als jullie het dus beide willen moeten jullie het gewoon  doen maar vergeet niet condooms en glijmiddel te gebruiken anders kan het fout gaan.

oke bedankt voor je antwoord. Wist niet dat dit normaal is.

Ja, dat mag.  Ik was zelf ook 15 toen ik het de eerste keer deed.  Was klungelig en kort maar we hebben sindsdien flink geoefend.

Ik was ook 15, toen ik kort een vriendin had en wij hebben het toen allebei ook voor de eerste keer gedaan. Het begin was bij ons niet erg gemakkelijk en leuk, maar later wel. 

Niks mis mee maar alleen als jullie het beide willen , als je het alleen doet om je vriendin te plezieren en jij voelt je niet klaar dan niet doen . En inderdaad , doe het veilig met condoom ! 

Bedankt voor je reactie wist niet als het zo normaal was

Heyy,

Daar is zoals de anderen al zeggen niks mis mee als jullie er beide klaar voor zijn om aan seks te beginnen is dat prima, maar doe het alleen als jij er zelf ook echt aan toe bent. Doe het wel veilig en gebruik wel altijd een condoom.

Groetjess, ItsJustMe :)

@ItsJustMe 

Oke bedankt voor je antwoord

Bij fietstochtjes in de buurt Heb ik wel is in branduitkijktoren en in een vogelspot hut gerukt

Reageer