Skip to main content

Hoi, 

Ik vind aftrekken soms een beetje saai worden en ik wil eigenlijk wel een sex hebben, nou kan dat natuurlijk niet 1 2 3. Heeft iemand een goede tip hoe ik dit goed kan nabootsen. Met bijvoorbeeld een zelfgemaakt seksspeeltje ofzo, of iets anders. 

Iemand een idee?

Groetjes 

voor selfmade = zelfgemaakte seks dingen kan je gewoon googelen, staat vol met 100den dingen. Maar of dat zo handig of safe is weet ik nie zo direct. Koop iets ? 


Je kan even opzoeken hoe je een nep vagina kan maken. Of even dit topic kijken: https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/manieren-om-rukken-lekkerder-te-maken-83456

Veel plezier

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hoi, 

Ik vind aftrekken soms een beetje saai worden en ik wil eigenlijk wel een sex hebben, nou kan dat natuurlijk niet 1 2 3. Heeft iemand een goede tip hoe ik dit goed kan nabootsen. Met bijvoorbeeld een zelfgemaakt seksspeeltje ofzo, of iets anders. 

Iemand een idee?

Groetjes 

Ik zelf heb een 3 in 1 pocket pussy die voelt redelijk realistisch aan ik ben zelf ook al ontmaagd dus kan het weten 🙂 De pocketpussy die ik heb heeft een mond met rekbare tong opening, Anus met realistisch textuur & een vaginale opening met realistisch textuur die gooi ik altijd vol met glijmiddel en dan voelt het heel realistisch!


Reageer