Vraag

Sex na de veld-hockey met hockeyrokje aan

  • 7 February 2022
  • 11 reacties
  • 1990 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Zijn er jongens die graag neuken als ik mijn hockeyrokje aan heb <deel van de tekst aangepast door de Kindertelefoon>?


11 reacties

Ja graag

 

Zijn er jongens die graag neuken als ik mijn hockeyrokje aan heb <deel van de tekst aangepast door de Kindertelefoon>?

Ik word super geil van een hockeyrokje❤

Hoe oud ben je

Zijn er jongens die graag neuken als ik mijn hockeyrokje aan heb <deel van de tekst aangepast door de Kindertelefoon>?

❤❤

 

Badge

ja hoor

Ik walg echt van de reacties van jongens onder deze vraag. Het is de bedoeling om op de vraag te beantwoorden, niet vragen om seks (op welke manier dan ook)

Houd het a.u.b een beetje normaal

Gr, FloSyl

Reputatie 4
Badge +4

Ik vind hockeyrokjes altijd heel erg geil bij meisjes. Denk dat andere jongens het daar wel mee eens zijn. Seks/aftrekken na het sporten vind ik altijd extra geil...

Reputatie 7
Badge +4

Ik denk dat het forum niet de juiste plek is dit soort gesprekken te voeren, het delen van contactgegevens is namelijk niet toegestaan en dus is het nutteloos. Als je wil weten of jongens seks willen hebben als je zo’n rokje aan hebt kun je het beter vragen aan je vriendje of als je jongens als vriend hebt zoiets.

Badge

Ik vind hockeyrokjes altijd wel geil

Badge

Uhhhhhh,

Reputatie 7
Badge +5

Dit is eng.. *feels uncomfortable * 

 

Ik vind dit een beetje  cringe en  @FloSyl @DaVinci @FatedRaff  hebben gelijk dit is cringe en een beetje oncomfortabel... het forum is over vragen en gevoel..  niet over sex en tennisrokjes bij meisjes..  bespreek dit liever met mensen in het echte leven.. ty voor je begrip <3

Xx ehm 

Reageer