Skip to main content
Vraag

sex met tante

• May 29, 2025
  • 8 reacties
  • 2060 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen van 15 ik logeer soms bij mijn tante zij heeft all en vriend maar daar is nog een tante zij is 20 ik droom er all een tijdje van om met haar sex te hebben elke keer word ik zo geil van haar dan ga ik naar wc dan trek ik af op een foto van haar zij weet dat niet gelukkig maar ik probeer alles ik slaap naast haar als ik blijf logeren dan doe ik soms truckjes bv. Ik doe mijn piemel uit mijn broek ik ga dan nep slapen en als zij wekker is ziet ze mijn stijfe piemel maar dat is nooit gelukt zij slaapt altijd lang ik ga het nog wel meer proberen ik probeer haar eigenlijk gewoon geil te maken dat ze met mij wilt seksen ik hoop zo graag dat het lukt en heeft iemand tips hoe ik haar nog geil kan maken

8 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Het lijkt mij nooit slim om een ding met je familie te krijgen, al helemaal niet met je tante. Je tante houd zich als ze slim is in, want ze is dan strafbaar bezig. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 29, 2025

Ja weet ik ma ik kan mij echt niet inhouden ik ga deze avond daar weer logeren 

onnodige quote verwijderd KT

Forum|alt.badge.img

yo,

ik snap dat je Geil wordt, maar dit is inderdaad gwn strafbaar; niks aan te doen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 29, 2025

Ja maar als niemand het weet  dan is er toch geen probleem 

onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 29, 2025

Ik zie dat niemand je kan tegen houden en je het echt heel graag wilt :) ik zou dan zorgen dat jullie naast elkaar liggen of zitten raak haar been eerst aan kijk of ze je afwijst of niet als ze het toelaat kus haar nek etc dat vind bijna elke dame opwindend en dan merk je of ze mee doet hoop dat het lukt voor je succes 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 30, 2025

Danku maar ze lag daarstraks in de auto op mijn schouder dus ik hoop echt dat ze het wilt want ze maakt me altijd geil ik heb bij haar bijna altijd een stijve want zei is zo geil ook ik trek altijd af op haar maar een klein probleem ze woont niet meer bij de tante waar ik logeer jammer genoeg 😓 da vind ik zo jammer 

• June 1, 2025

Hallo,

Je moet dit echt niet doen. Ik zal mijn persoonlijke ervaring vertellen.

Ik ben 14 en heb een neef van 3 weken jonger. Een tijdje geleden gingen we met de familie (en hij dus ook) op vakantie. Hij bleek dus net als jij op je tante supergeil te zijn op mij. Ik had dat door, want hij keek de hele tijd naar mijn borsten, hij maakte seksopmerkingen, enzovoorts. Hij wilde ook bij mij op de kamer slapen, maar ik wist het zo te regelen dat ik bij mijn vader ging, want ik vond het gewoon eng om bij hem op de kamer te slapen. Het werd steeds erger, en ik merkte dat hij net als ik bijna de hele tijd geil was als ik erbij was. Dit was echt een van de meest ongemakkelijke dingen ooit, als je eigen neef met je wilt seksen, en ik denk dat het nog erger is als je zijn tante bent.

Ik zou het gewoon loslaten, zoek iemand anders. Want dit is echt niet oké.

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • June 1, 2025

Hoi ​@Anoniem1038 ,

We lezen dat je seks met je tante, een volwassene,  wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Ook is het tegen de wet, een volwassene mag geen seksuele handelingen doen met een jongen van 15.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon