Vraag

sex met oudere nicht

  • 31 May 2022
  • 5 reacties
  • 3295 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 15 jaar.  Ik heb een nicht van 28 ze heeft een man van 32. Laats was ik bij haar thuis alleen met haar.  en ik zat op de bank. Zij stond in de keuken en vroeg of ik boven eve iets wilde pakken op de kamer in het nachtkastje. Toen ik naar bovenliep en in het kastje keek zag ik seksspeeltjes. Ik werd er geil van en kreeg een stijve. Mijn stijve ging maar niet weg en dat zag mijn nicht. Toen trok ze mijn broek naar beneden, begon ze mij af te trekken en te pijpen. Daarna trok ze haar kleren uit en stond ze in haar onderbroek. Ze ging op mij zitten. Toen hebben we seks gehad.
 

Nu heb ik een paar vragen

vertel wat jullie er van vinden? Geil? Zou je het ook willen? Raar? Zeg het maar wat jullie ervan vinden

wat vinden jullie hiervan? Is het normaal of is dit echt raar?

ik zou het wel vaker willen doen maar weet niet of mn nicht dat wil hoe moet ik dr achter komen?

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 10: plaats geen onnodige seksuele details.


5 reacties

Badge +1

Haii,

officieel is het strafbaar wat jullie hebben gedaan, een minderjarige met een volwassene mag officieel volgens de wet niet. Ik vindt het zelf best wel raar, het is toch je nicht. 

Ik mag toch wel hopen dat het veilig ging, anders heb je kans op een SOA en die wil je zeker niet ((SPREEK NIET UIT ERVARING)) 

Anyways, ik vindt het zelf een beetje gek ofzo, gemengde gedachten. Ik hoop zeer erg voor je dat haar vriend er niet achterkomt en al zeker niet je familie.

Groetjesss

Klinkt heel geil en zou het ook wel willen.

Reputatie 3
Badge +2

Had ik maar zo’n nicht!

Reputatie 2
Badge +1

Jaloers

Badge

dit is strafbaar, vooral omdat zij en volwassen is + het is je nicht. dat is incest.

Reageer